chaos21.Buna tuturor!Va multumim ca ati acceptat interviul nostru. Va rog sa va prezentati.

C:Salut, ma numesc Chaos si sunt vocalistul formatiei.
H:Eu sunt Harui, chitaristul.Sunt in zodia Varsator si am grupa sanguina A2.Mananc tot ceea ce mi se pune in farfurie.
I:Incantat de cunostinta.Ma numesc Inori si cant la bas.

2.Mi se par interesante povestile tuturor formatiilor pe care le intervievez.Cum a fost la inceput atunci cand pentru a reusi sa fiti selectati de o casa de discuri singurul lucru pe care va puteati baza era talentul ?

C:Eram foarte nesigur pe mine atunci cand am pus bazele trupei Glamscure si sunt fericit ca am reusit sa ajung pana aici.Desigur,mai am inca multe de invatat si trebuie sa ma perfectionez si mai mult.
Imi place faptul ca intre noi exista un respect reciproc.In acest fel ne exprimam mult mai liber.Nu cred ca vreo casa de discuri  ne-ar accepta deoarece nu sunt in pas cu trendul si nici nu avem un program atat de incarcat cum au majoritatea artistilor din industria Visual Kei.Facem lucrurile in propriul nostru stil si in propriul nostru ritm.
H:Am simtit ca exista o multime de lucruri pe care vreau sa le exprim prin muzica,pe care am vrut sa le impartasesc cu cei din jur.De aceea m-am decis sa infiintez o noua trupa.Nu prea as vrea sa ne alaturam unei case de discuri,dar cine stie. Poate ca exista si pentru noi un loc undeva.
I:Intotdeauna mi-a placut muzica,m-am alaturat formatiilor mult mai tarziu.Nu aveam cine stie ce planuri la inceput.I-am intalnit apoi pe Harui si Chaos.A luat ceva timp pana am reusit sa infiintam formatia ,insa este grozav sa performezi impreuna cu niste persoane de treaba.Cred ca aceasta trupa nu se va destrama asa usor.

3.De-a lungul anilor, ati fost activi in mai multe formatii.Ati putea sa ne spuneti ce ati invatat de la fostii vostri colegi de formatie in toti acei ani? Mai tineti legatura cu ei?

C:In ceea ce tine de formatii,nu prea am experienta si nu m-am focusat asupra a ceva special de la venirea mea in Japonia.Din acest motiv trebuie sa acumulez mai multe notiuni,ca sa spun asa.Le sunt recunoscator tuturor muzicienilor mai vechi din scena muzicala cu care am lucrat,pentru ca mereu apare ceva nou.Imi place sa organizez activitati muzicale, ne place sa facem noi totul fara sa ne bazam pe altcineva.Asa ca, a fost chiar super sa invat sa ma ocup de formatie de unul singur.Am pus mult suflet in asta si nu intotdeauna este usor sa faci un compromis si sa lucrezi cuceilalti.Avem viziuni diferite asupra lucrurilor, certurile fiind inevitabile.Cu toate astea,inca mai pastrez legatura cu fostii mei colegi de trupa.Ne place sa iesim sa bem ceva si sa discutam despre actualele noastre ocupatii.
H:Am avut parte atat de experiente neplacute cat si placute.Tin legatura cu membrii trupelor in care am activat.
I:Formatiile au la baza punctele de vedere si modul de exprimare ale tuturor membrilor.Am avut multe de invatat cu privire la muzica si modul de a canta la instrumente.Nici una dintre trupele cu care am lucrat nu s-a destramat.Deci,mai vorbim din cand in cand.

4.Sunteti foarte muncitori.In aprilie ati lansat albumul „shadowscapes” si videoclipul ” Kakusei to Psyche”.Cum ati reusit sa fiti gata cu toate la timp? Cu siguranta si cititorii nostri ar vrea sa stie cate ore dureaza sa filmezi un videoclip. Cat de tarziu stati la filmari?

C: Nu ne place sa ne grabim. Asadar,ne luam cateva zile libere si ne strangem in studioul in care se fac inregistrarile pentru a gasi idei si pentru a discuta.Facem asta in fiecare luna.De fapt, ne-a luat cam jumatate de an sa finalizam inregistrarile,insa nu am stat zi de zi in studio.Aproape jumatate din piese erau deja compuse in urma cu doi ani cand am pus bazele formatiei.Ma bucur ca am asteptat si le-am lansat abia acum.La acea vreme am considerat ca nu era inca timpul sa mentionam despre ele.Totusi, marturisesc ca am fost cam pe fuga atat cu distribuirea si promovarea pieselor ,cat si organizarea evenimentelor.
In opinia mea,realizarea unui videoclip decent necesita mai mult timp.Tinand insa cont de buget si de restrictiile impuse de acesta,am sfarsit prin a face toate astea in doar cateva ore.Aveam atat de multe idei pe care trebuia sa le adaug!
H:Compunerea versurilor,aranjamentul muzical si inregistrarile au fost dificile,dar in acelasi timp distractive.Ne-a luat cam 6 -7 ore sa terminam de filmat videoclipul.Am terminat seara tarziu,dar am fost treji de la 4 dimineata(rade).
I:Privind inapoi, pot spune ca prima jumatate a anului 2017 a fost destul de intensa si am fost foarte de ocupati.In ceea ce ma priveste,acesta a fost primul videoclip in care am aparut.A fost o adevarata provocare, insa a fost distractiv.Ne-am trezit foarte devreme pentru a pregati totul si pentru a avea mai mult timp pentru shooting. Nu ne-am putut intalni fata in fata cu producatorul care s-a ocupat de editarea clipului video.A fost destul de greu sa discutam despre micile detalii prin email sau convorbiri telefonice in timp ce priveam videoclipul.

5.Unde a fost filmat videoclipul?Imi place foarte mult fundalul care imi aminteste de castelul Versailles.
H:Filmarile au avut loc in Itabashi, Japonia si in Franta.
I:A fost o surpriza si pentru noi.Cand ne-am asteptat mai putin eram deja in Franta.
C:Nu e usor sa gasesti locatii in care alte formatii sa nu fi filmat deja,dar sunt multumit pana la urma de rezultatul final.

harui2

6. Glamscure a colaborat cu La’veil MizeriA oentru singlelul „Kindan no kajitsu” care a aparut pe 23 aprilie.De cat timp ii cunoasteti pe membrii formatiei La’veil MizeriA? Mergeti la showurile lor?Sau vice versa?

C: Sunt prieten cu Kikyo si Jaki de multi ani.Inca de pe vremea cand am inceput sa performez alaturi de alte formatii.Cand am cantat pentru prima data pe scena,Jaki m-a acompaniat la chitara.Si asa,ne-am sustinut unul pe altul mult tim.Anul trecut am performat impreuna in cadrul multor concerte,deci am simtit ca este corect sa realizam acest twoman show.Ne-am interpretat piesele unul altuia la modul cel mai serios pentru acest CD,asadar persoanele care-l detin ar trebui sa se considere norocose!La fel de mult cum imi plac piesele sale, si el indrageste piesele mele.Chiar am de gand sa merg la concertul sau luna viitoare.
H: Chaos ii cunostea pe ceilalti de multi timp, si am avut si eu ocazia sa-i intalnesc de cateva ori de vreme ce participam la aceleasi evenimente.Planuiesc sa iau parte la acel show oneman si eu .
I:I-am cunoscut pe toti in 2015.Erau prieteni cu Chaos si au luat parte la unul dintre evenimentele noastre.Sunt timid,asa ca mi-a luat un an sa capat incredere si sa reusesc sa le vorbesc (rade).Mai cant din cand in cand cu baietii de la “Rasen”,trupa lui Kikyo.Suntem foarte buni prieteni acum.

7.Lista melodiilor de pe albumul „shadowscapes” arata ca o piesa de teatru cu 10 acte.Care melodie reprezinta in sine albumul si care melodie reprezinta intriga?

C: Asta este o intrebare grea.Toate piesele in sine sunt diferite,deci fiecare dintre noi le va interpreta diferit,depinzand de gustul muzical.
H:Punctul culminant este “Haru ga owaru koro”, iar cea reprezentativa este “Kakusei to Psyche”.
I:Fiecare piesa prezinta o anumita lume si stare, deci sunt de aceeasi parere cu Harui.Desigur,“Kakusei to Psyche” are cea mai mare importanta, de vreme ce am produs si un videoclip al acestei piese.Daca nu ati vizionat inca videoclipul, va rog sa o faceti!!

8.Chaos, intr-un interviu ati afirmat ca „Kakusei to psyche ” portretizeaza povestea enigmatica a unei doamne casatorite cu un nobil care traieste izolata in vila sa.Ce se intampla in cele din urma cu ea?

C:Videoul incepe si se termina cu secventa in care aceasta sta  in pat,dandu-ti impresia ca a fost un vis.Zilele se repeta in acelasi mod si nu iti poti da seama daca lucrurile s-au petrecut asa cum vedem in videoclip sau daca este doar imaginatia care ii joaca feste.Vrea sa iasa afara si sa-si schimbe viata. Pana la urma insa,isi da seama ca tot ceea ce poate face este doar sa doarma.Cateodata sunt cam paranoic si  imi este teama de cei din jur.Niciodata nu iti poti da seama daca oamenii vor sa te raneasca cu adevarat sau nu .

9.Harui, una dintre formatiile care v-a inspirat a fost Malice Mizer.Cu ce membru Malice Mizer va identificati? Care perioada in care si-a desfasurat Malice Mizer activitatea ati alege-o? Era Tetsu, era Gackt sau era Klaha?

H:Cred ca cea mai mare influenta asupra mea a avut-o Közi.Imi plac cantecele pe care le compune si simtul sau estetic.Simt ca aveam multe in comun.Imi plac in mod egal toate perioadele,dar ma simt mult mai atasat de era Gackt,deoarece atunci a fost prima data cand am auzit de ei.Eram in scoala generala .A avut un mare impact asupra mea.Am fost membru al fanclubului lor si chiar am intrat si in fanclubul personal al lui Közi.

10.Ce ne puteti spune despre maxi singlelul „downfall and nemesis”?

C:Dupa lansarea primului nostru single in 2015,am acordat mai mult timp concertelor.Din acest motiv, a durat ceva pana ne-am hotarat asupra unui nou CD. Am decis sa includem o noua piesa alaturi de cele pe care le interpretam cel mai frecvent la showuri.Rezultatul obtinut ma multumeste, dar imi amintesc ca la acea vreme imi paruse rau ca nu am petrecut mai mult timp in studio pentru inregistrari.
H: Vroiam ca cele 3 cantece de pe noul single sa aiba o rezonanta iesita din comun si sa induca un sentiment la fel de iesit din comun. “…in the closet”a fost compus in graba.Am inceput sa lucrez la piesa in februarie,iar lansarea urma sa aiba loc in aprilie (rade).
I:Pentru primul maxi single “subliminal” am apelat la ajutorul unui baterist,dar in cazul acesta am recurs la bateria digitala.

Doua dintre melodii le cantam mai mereu.Asa ca,abia asteptam sa le inregistram.Dupa parerea mea, toate cele trei cantece difera intre ele si in sine este o prezentare a formatiei noastre.

Versiunea piesei “…in the closet” de pe maxi single este putin diferita fata de cea de pe album daca e sa le compari.Cu atat mai mult merita ascultata !

inori2

11.Trupa Glamscure a fost invitata la „FROM THE DARKSIDE ” eveniment organizat de Crucifixion.Cum v-ati simtit?

C:Chiar vorbeam despre concerte in afara Tokyoului si cred ca nu putea fi un eveniment mai placut ca asta.Imi plac toti artistii care au luat parte la eveniment, atat ca muzicieni cat si ca prieteni.Nicand nu m-am simit in largul meu pe scena asa cum am facut-o acum.Speram sa putem organiza un astfel de eveniment si in n Tokyo precum si in alte orase.Scena Visual kei are nevoie de mai multe formatii ca noi, si tot ceea ce putem facem este sa ne unim fortele.
H:Osaka=Crucifixion=罪(zai)=KUIDAORE
C:Harui a mancat aproximativ 100 de takoyaki intr-o singura zi (rade).
I:Le multumesc tuturor celor care au ales sa urce muntele Golgota si nu Megiddo sau  Acro.Am avut in sfarsit oportunitatea de-a performa si in alta parte si a fost o experienta placuta.Mereu am vrut sa cant alaturi de cei de la Crucifixion si lista cu formatiile prezente la eveniment a fost perfecta.Abia astept sa mai vizitez si alte orase data viitoare.Desigur, vom continua sa cantam si in Tokyo! Mancarea a fost de asemenea delicioasa.Takoyaki va salva lumea! (rade)

12. Inori, dumneavoastra ce varsta aveati cand ati cantat prima data la bas? Ce v-a facut sa alegeti basul si nu alt instrument?

I:Probabil acum mii de ani?Nu am avut un motiv anume pentru care am ales basul.Probabil mi-a placut instrumentul in sine si modul cum suna.

13.Cu exceptia muzicii, care alta profesie credeti ca vi s-ar potrivi?
C:Educator la gradinita.
H:Detinatorul unei mici companii.
I:Critic culinar la TV?

14.Pe 16 iunie in cadrul concertului one man ati spus ca veti canta o piesa noua.Care este numele acelei piese?

H:Piesa  are un titlu inca (rade).Una dintre ele este simpla,dar agresiva si perfecta pentru a face head banging in timpul concertelor.Este o piesa usor de amintit.Cealalta este foarte interesanta din punct de vedere vocal si se potriveste stilului nostru.
C:Am performat pentru prima data una dintre cele mai noi piese ale noastre intitulata “Kuchiru mama ni”.Am avut un trailer pe YouTube,dar numai fanii care au participat la showul oneman au primit CDul.Inspira melancolie,fiind un cantec ceva mai sumbru care descrie viitorul.Versurile vorbesc despre depresie si dependenta de jocuri si televizor.Regret ca l-am facut cunoscut doar la concerte. Vreau ca mai multa lume sa-l asculte.
I:Voi pastra acest lucru secret…† Ambele melodii sunt grozave si imi plac.Una dintre ele a ajuns foarte populara si vom continua sa o performam mai mult timp.Haideti sa ne distram!

15.Care sunt asteptarile voastre in ceea ce priveste fanii si muzica voastra?

C:Sa ne exprimam in mod vizual trairile este una dintre particularitatile stilului visual kei si sper ca pe viitor sa avem mai multe sanse  de-a realiza acest lucru .Tind sa ascult muzica pe gustul meu si sa fac doar ceea ce imi place,deci nu ma deranjeaza parerile fanilor sau modul lor de a interpreta muzica.Ca fan al acestui gen muzical, incerc doar sa creez o formatie care mi-ar placea sa existe.
H:Ador sa scriu piese care sa ramana intiparite in minte.Cred ca melodia este ceea ce conteaza mai mult cand vine vorba de muzica.Cand realizez aranjamentul muzical, imi imaginez care ar fi reactia fanilor in timpul showului. Vreau ca fanii sa ne asculte piesele atat acasa cat si la concerte.
I:Eu nu compun muzica,insa imi plac tare mult creatiile lui Harui si Chaos.Chiar imi plac,deci sper ca le veti asculta si voi si ca le veti aprecia la fel de mult ca si mine.Fiecare dintre voi le va interpreta diferit,dar asta este partea cea mai grozava, nu ?

16.Acesta este sfarsitul interviului.Spuneti-le va rog cateva cuvinte cititorilor nostri.

C:M-am bucurat din plin de acest interviu detaliat si imi doresc ca prin intermediul sau sa ajung la toti fanii nostri !Daca aveti timp,veniti sa ne vedeti!
H:Am incercat sa ofer cat mai multe informatii,dar acum la sfarsit am ramas fara cuvinte.
I:Sunt sigur ca o parte dintre voi nu stiu mare lucru despre Glamscure.Mi-ar placea ca o multime de oameni sa inceapa sa ne cunoasca si poate candva ne vom vedea fata in fata.Celor care nu pot veni,ii rog sa continue sa ne asculte muzica!

 

*Multumirile noastre merg catre  Chaos si colegii sai de formatie pentru cooperare si pentru ca au facut posibil acest interviu*

 

Website            Facebook             Twitter

 

Lasă un răspuns

