021.Imi pare bine sa va cunosc baieti.Povestiti-ne putin despre voi.

Suntem KNO,o formatie din Tailanda ce si-a inceput cariera facand coveruri pe piesele formatie de rock japonez, LUNA SEA. Din 2011 am inceput sa cantam pe scene mici,in locuri din Bangkok ,unde multe formatii veneau sa faca coveruri pe melodiile altor trupe.Acum insa,ne compunem singuri piesele si aveam propriul nostru stil cu influente japoneze.

2.Am observat ca-i admirati mult pe cei de la LUNA SEA .In ceea ce priveste stilul si muzica lor, ce va place la ei ?

Nu spunem asta pentru ca suntem mari fani LUNA SEA,dar noi suntem de parere ca muzica creata de ei are o unicitate aparte demna de a fi ascultata de un public urias in comparatie cu muzica altor formatii din industria muzicii visual kei de la acea vreme cand am descoperit muzica japoneza.Muzica lor este atat de frumoasa incat ne face sa ne luam instrumentele si sa cantam impreuna cu ei.

 

3.Formatia voastra a fost infiintata in 2011. Unde v-ati intalnit pentru prima data ?Aveti amintiri pe care le considerati speciale legate de prima voastra intalnire ?

Nu ne cunosteam.Apartinem de medii diferite si diferenta de varsta dintre noi este mare.Ne-am intalnit pe internet,si asa am decis sa punem bazele unei formatii, a unei formatii care face coveruri.Am ales o melodie a formatiei LUNA SEA si ne-am intalnit la un studio cateva zile mai tarziu.In primele minute ale intalnirii noastre, nu prea ne-am vorbit.Cand am inceput sa cantam, lucrurile s-au asezat de la sine si cand ne asteptam mai putin am devenit o trupa.

4.Care este cel mai recent CD pe care l-ati lansat ?Vorbiti-ne mai mult despre asta .

Primul nostru mini album a fost “Label Me As Fragile”.Lansarea a avut loc anul trecut inainte de plecarea noastra in Japonia, unde am sustinut un concert.Piesele pe care le-am compus sunt o combinatie de versuri in engleza si tailandeza.Pentru noi, aceste piese au fost mai mult un experiment,ca sa spun asa, deoarece nu stiam la ce sa ne asteptam.Vroiam doar sa ne cream propria noastra muzica,  apoi a devenit un hit.Ni s-a oferit sansa sa performam in Japonia. In luna septembrie vom lansa un nou album,asa ca tineti aproape.

5.In 2015, ati cantat alaturi de faimosul Koshinaka Makoto,fost membru al trupei Jrock,Λucifer.Care  au fost sentimentele care v-au incercat atunci cand ati performat cu el pe aceeasi scena ?

Makoto-san este un cantaret grozav,asa ca a venit in Tailanda,iar fanii l-au putut intalni in cadrul unei sesiuni de meet-and-greet.Am avut posibilitatea de a canta live impreuna cu el.Am simtit stresul facandu-si prezenta deoarece am cantat cateva piese ale sale in prezenta sa.Per total, a fost un show destul de obisnuit.

6.Cand vorbim de Λucifer,este imposibil sa nu ne amintim de seriile manga si anime „Kaikan Phrase ” ale lui Mayu Shinzu. Care sunt personajele voastre preferate din „Kaikan Phrase” ?

Ca sa fim sinceri,nu stiam de ” Kaikan Phrase”,ascultasem muzica celor de la Λucifer cu mult timp in urma cand a fost difuzata pe micile ecrane din Tailanda.

06

7.Descrieti stilul vostru muzical in trei cuvinte si explicati de ce ati ales aceste cuvinte pentru a face referire la povestea ce se ascunde in spatele muzicii voastre.

Rock n Roll – reprezinta baza acestei trupe.Toti iubim muzica rock si in acest mod ne conectam,devenim un tot unitar cand vrem sa compunem muzica.
Povesti ascunse- toate cantecele noastre pleaca de la o anumita poveste,nu este vorba doar de povestile noastre,dar si de povestile persoanelor care ne inconjoara sau pe care le-am cunoscut.Durerea,ura, sentimentul de respingere,despartirile- toate astea pleaca de la o anumita poveste.
3/4 -este o masura de timp folosita in compunerea valsurilor.Majoritatea pieselor noastre lente au fost compuse pe aceeasi masura de timp.Cred ca am facut la propriu o pasiune pentru tot ceea ce tine de tristete, tema ce se regaseste in melodiile noastre.

 

8.Pe care piese ale formatiei LUNA SEA ati facut coveruri si de ce?

Rosier, Tonight, I for You.Aceste trei cantece apar de obicei pe lista noastra daca ne punem de acord sa interpretam melodii ale baietilor de la LUNA SEA.Sunt melodii pe care toata lumea le asculta mai tot timpul.Deci,exista marea posibilitate de-a le canta la un spectacol,unde oamenii vin sa vada piesele trupei LUNA SEA puse in scena.

9.Ce asteptari aveti de la J-rockaholic PARTY ,evenimentul muzical la care veti lua parte in septembrie?

Vom performa alaturi de o formatie visual kei din Japonia, Defspiral.Suntem entuziasmati si abia asteptam acest eveniment. Vrem doar sa ne distram si sa dam tot ce aveam mai bun in crearea unui show grozav.

10.Care sunt planurile trupei KNO pentru restul anului 2017?Planuiti ceva care sa surprinda publicul ?

Am acordat o mare parte a timpului nostru pieselor noi pe care le-am compus pentru albumul pe care il vom lansa anul asta. Asadar,pe la sfarsitul anului s-ar putea sa tinem cateva spectacole in zona. Vom vedea ce va fi.

01

11.Pe ce mare scena v-ar placea sa performati in viitor?

Intr-o alta tara,alt oras,serios, oriunde.Vrem sa mergem in toate partile, oriunde apare oportunitatea sa cantam.Fiecare dintre noi viseaza sa cante pe scena BUDOKAN sau SAITAMA ARENA. Ceea ce ne dorim este sa mergem inainte si sa cantam pentru oamenii care doresc sa ne asculte.

12.Numele formatiei voastre ,KNO3 imi aminteste de formula chimica a nitratului de potasiu.Care este de fapt semnificatia numelui vostru de trupa?

K vine de la potasiu, N de la azot, O de la oxigen.Sunt cele mai cunoscute elemente din tabelul periodic si impreuna formeaza o combinatie exploziva.
Eram in liceu cand vorbeam despre nume de formatii.Si asta se intampla in timpul unui examen la chimie… de aceea a ramas KNO3.Toti au fost de acord cu acest nume ,asa ca l-am pastrat pe acesta.

13.Daca vi s-ar cere,ati canta la o conventie anime?

Desigur,ne place sa cantam si piese anime.Exact cum mentionat mai sus , la intrebarea numarul 11.Oriunde. Haha.

14.Ati putea sa enumerati motivele pentru care ati decis sa deveniti muzicieni?

Fara muzica in viata noastra, suntem nimic.Muzica ne-a ajutat sa ramanem puternici.Poate ca nu suntem o formatie foarte faimoasa,dar ceea ce a dus la formarea noastra ca indivizi pana azi este chiar muzica in sine. Asta nu constitue enumerarea motivelor pentru care am devenit muzicieni.Insa,nu exista nici un motiv care ne-ar impiedica sa fim muzicieni.

15.In incheiere,care este mesajul vostru pentru cititorii nostri?

Daca ati ajuns pana in aceasta parte a interviului,tot ceea ce putem sa facem este sa va multumim .Am realizat ca visele devin realitate.De fiecare data cand suntem pe scena,fie si doar pentru 45 de minute, simtim asa dintr-o data ca nu ne traim viata in van. Atat timp cat faci ceea ce iti place nu poti spune ca este o pierdere de timp. Suntem un grup de baieti din Tailanda,carora pur si simplu le place sa cante.

*Le multumim celor de la KNO pentru ca si-au facut timp sa ne raspunda la intrebari si pentru colaborare*

Website                                                    Facebook

 

 

 

Lasă un răspuns

