17798989_799482323551210_8896136566116000858_n

1.Buna baieti!Spuneti-ne cateva cuvinte despre voi.

Salut,suntem Blazious , o formatie de power metal din Tailanda.
Trupa noastra a fost infiintata in 2016 si consta in 4 membrii:
PEAST Wongwiseskul – chitara/ voce
BOOKPokaew- chitara
PINKSaelim- bas
KWANPraison- tobe

2. Deci, Blazious a luat fiinta in 2016. Ce v-a determinat sa puneti bazele acestei trupe ?A fost un vis al vostru pe care intotdeauna ati sperat sa-l faceti realitate ?

In 2016, eu am la mers la Chiang Mai pentru ca aveam ceva de rezolvat si atunci l-am intalnit pe KWAN (tobe) . Am decis ca impreuna sa formam o trupa deoarece amandorura ne place power metalul. Mai tarziu, KWAN i-a invitat pe PINK si BOOK sa ni se alature.Pe la inceputul anului 2017 , in sfarsit ne-am ales un nume .Toti am fost de parere ca „Blazious” ni se potriveste . Visul nostru este sa perform in tari straine.… Ca de exemplu : Taiwan, Lao, China and si in special Japonia !!!

3.Singlelul „Fighting for your dream „, in sine este un CD grozav.Acel ritm galagios ,insa in acelasi timp ” prietenos ” si refrenul fac aceasta piesa sa inspire speranta.Care a fost starea voastra de spirit cand ati creat melodia ? Pozitivism este ceea ce ati vrut sa transmiteti?

Fiecare piesa pe care am compus-o este inspirata din viata noastra de zi cu zi. La fel si “Fighting for your dream”. Hahahahahahaha.

Ne-am aratat sprijinul fata de visele prietenilor nostri si i-am incurajat .Atunci, m-a simtit inspirat si asa am reusit sa scriu versurile acestui cantec .Deci,prin “Fighting for your dream” ,ne aratam sprijinul fata de toti cei care cred cu adevarat ca isi pot face visele realitate .

4. Asta este doar inceputul pentru voi , toti . Sunteti pregatiti sa faceti fata tuturor obstacolelor care v-ar putea aparea in cale?

Obstacolele ne inconjoara .Orice se poate intampla oricand si oriunde …Nu stim ce ne pregateste viitorul.Stim ca daca ne unim fortele si ramanem impreuna vom trece peste orice , oricat de de greu ar fi.

5. In videoclipul pe care l-ati lansat de curand , pareti foarte energici. Este asa tot timpul? Apropro , cum va pastrati energia pe scena ?

Da , luam o pauza si nimic mai mult . De aceea suntem mai tot timpul energici.Hahahahahaa

18279870_1170798013043032_565030596_n

6. Exista un loc special in care v-ar placea sa filmati noul videoclip ?

Am planuit sa filmam noul videoclip intr-un nou studio ,intr-o cladire abandonata sau intr-o fabrica. Ar mai fi totusi o alta locatie. In padure. Dar nu o vom face , pentru ca in majoritatea padurilor din Tailanda dai numai de tantari LoL

7. Ce credeti ca-i face fericiti pe tailandezi cand vine vorba despre tara lor ?

Hmmmm ,greu de explicat.Totusi ,cred ca ar fi foarte mandri daca un artist sau o formatie din Tailanda ar concerta peste hotare si daca ar deveni cunoscuti in toata lumea.

8. Versailles,Jupiter si X Japan sunt formatii care v-au influentat . Ce membrii ai acestor trupe Visual Kei va inspira cel mai mult ?

Nu stiu sigur sa spun. Dar , sincer cea mai mare inspiratie a nostra este X Japan ….Iubim aceasta formatie (We are X ).

9. Asa cum am mentionat anterior ,imi place cum suna vocile din referen.Peast , cantati cu cineva la referen sau cantati  singur ?

Doar eu …Am inregistrat refrenul si intreaga piesa de unul singur .

10. Alta intrebare pentru dumneavoastra , Peast. L-ati intalnit pe Kwan in Chiang Mai. In ce regiune a Tailandei se afla Chiang Mai ? Este un oras mic sau mare ?

In nord.
Este un oras mare. Vreamea este frumoasa mai tot timpul , gasesti o multime de lucruri grozave acolo .In special , mancarea. Imi place foarte mult locul ala.

18217511_1170797649709735_1520255134_n

11. As vrea sa stiu opinia celorlalti membrii ai formatiei despre Peast. Cum este Peast ca si coleg de trupa ? Apropo , cine este liderul formatiei ?

Noi suntem toti pe aceeasi lungime de unda, ca sa spun asa. Asa ca , nu aveam nevoie de un lider . Nu este necesar .PEAST este cel care compune versurile,dar nu doreste sa devina liderul nostru. Atunci cand vine vorba de lucruri ce implica managementul ,actionam ca o echipa. Luam hotararile impreuna fie atunci cand trebuie sa contactam organizatorii evenimentelor,  sa stabilim intalniri pentru repetitii si asa mai departe .

12. V-ati gandit deja cand o sa lansati un nou CD ? Poate , un album ?

Da , ne-am gandit si am cazut de acord sa lansam un album anul viitor .

13. Ce inseamna Blazious ?

Blazious vine de la “Blaze”, care inseamna foc !!!

14.Care a fost cea mai tare experienta a voastra de-a lungul vietii voastre ?

Nu am avut parte de nici o experienta inca , deoarece am pus bazele formatie Blaziuos acum 4 luni . Hahahahahaha
Dar , odata PEAST si PINK au fost la Tokyo cu formatiile lor. Totul s-a petrecut in 2016 .PINK  a  mers cu trupa ei “Counterclockwise” ,iar  PEAST cu fosta sa trupa “VictoriuM”.

15. Spuneti , va rog cateva cuvinte cititorilor nostri .

Multumim “Ajia no Tengoku” pentru oportunitatea de a participa la proiectul “Bands Weekly Greetings” si speram ca voua , tuturor o sa va placa interviul nostru.

Nu uitati sa va abonati la canalul nostru de Youtube “Blazious Power Metal” si sa ne dati like pe Facebook la pagina “Blazious Thailand”.Va rog sa vizionati primul nostru videoclip , “Fighting for your dream” !

Pe curand !

*Le multumim lui Peast si formatiei sale , Blazious pentru colaborare *

Facebook

Lasă un răspuns

