12647290_1698017337107676_2723977401141385040_n

1.Buna! Multumesc ca ati acceptat acest interviu.Va rog sa va prezentati.

Ryusuke:
Suntem duoul 慟哭~Doukoku~ . Eu sunt Ryusuke(隆介) solistul trupei , iar  el este Fumiya(文哉) si canta la chitara.
Ne-am inceput activitatea muzicala in 2007. Sunt 10 ani de atunci .
Daca vreti sa aflati mai multe intrati pe canalul nostru de YouTube . *rade*

Fumiya:
Eu sunt Fumiya ,chitaristul formatiei 慟哭~Doukoku~.Atat eu cat si Ryusuke compunem  piese in cadrul 慟哭~Doukoku~ .

2. De cand ati inceput sa prezentati interes fata de muzica ? Care a fost prima melodie compusa de voi si la ce varsta ati compus-o ?

Ryusuke:
Cand eram in scoala primara
i-am vazut pe baietii de la X JAPAN la televizor.Asta a fost inceputul.
Prima piesa compusa de mine pentru 慟哭~Doukoku~ a fost “Switch”.Am compus-o la varsta de 19 ani.

Fumiya:
Am prezentat interes fata muzica din scoala primara.
M-a surprins placut varietatea sunetelor si efectelor muzicale ale unor jocurilor. Atunci am decis sa incep sa compun si eu muzica .
Acum nu prea mai performam melodiile pe care le-am compus la 18 ani . Totusi , exista o piesa instrumentala pe care am scris-o amandoi si pe care o cantam mai tot timpul.

3.Ryusuke , inainte de Doukoku ,ati fost activ intr-o trupa Visual Kei. Formatia s-a destramat , v-ati alaturat fratelui dumneavoastra si ati pus bazele duoului 慟哭~Doukoku~. Sunteti frati ,dar in acelasi timp si colegi de trupa. Cum va simtiti avandu-l in preajma pe fratele dumneavoastra ?

Ryusuke:
Dupa destramarea formatiei,au urmat doi ani lipsiti de activitate pana la infiintarea formatiei 慟哭~Doukoku~.
In acea perioada am continuat sa compun piese.Imi era atat de greu sa gasesc noi membri pentru o noua formatie.
La acea vreme , Fumiya avea o trupa cu niste colegi de scoala. Canta la chitara.
Mi-am zis sa incerc ceva. I-am dat fratelui meu demoul unei piese. Am cantat impreuna sa vedem ce iese. Era perfect. Asa a luat fiinta 慟哭~Doukoku~.
La inceput ma simteam ciudat cantand alaturi de fratele meu, dar acum nici vorba de asa ceva. Acel sentiment a disparut complet.

4.Fumiya ce chitaristi va inspira ? Care chitaristi anume va inspira cel mai mult?

Fumiya:
M-au influentat SHUNSUKE de la JILS, John5, Maneki(招鬼) de la Onmyouza(陰陽座) si Karukan(狩姦) etc. Desi, Susumu Hirasawa(平沢進) de la P-MODEL m-a inspirat cel mai mult. M-a inspirat nu doar ca si chitarist ,ci si ca compozitor.

5. Stilul vostru muzical este unul divers si asta se poate observa in piesele voastre. Ce albume le-ati recomanda celor care asculta 慟哭~Doukoku~ pentru prima data?

Ryusuke:
Le recomand “doukoku sekai(慟哭世界) ”.
Consta in melodii inregistrate mai recent si melodii inregistrate in trecut. Dupa parerea mea , prezinta in doar cateva cuvinte povestea formatiei 慟哭~Doukoku~.

Fumiya:
Recomand „doukoku sekai(慟哭世界)” deoarece este un album original ,dar si cel mai bun album al nostru .

6. Ati lansat recent videoclipul „Mizugiwa no Koi „. Mai exact pe 23 februarie. Care este povestea din spatele acestui videoclip ?

Ryusuke:
Mai intai , am creat versiunea acustica a piesei. Apoi ,i -am dat lui Fumiya sarcina de a realiza aranjamentul muzical . Cu aceasta ocazie am facut un shooting .Am vrut sa aratam o alta latura a trupei 慟哭~Doukoku~.

Fumiya:
Aceasta melodie are la baza doar sunete acustice . Nu se regasesc dunete electrice .
慟哭~Doukoku nu prea a avut astfel de piese.

7.Ryusuke , inca mai lucrati la proiectul acela Jpop intitulat „Broccoli”?Ce ne puteti spune despre Izanagi? Si acesta este tot un proiect ? Fumiya ia si el parte la proiect ?

Ryusuke:
Broccoli este numele piesei ,nu al proiectului. *rade*
Desigur, imi doresc sa continuu proiectul solo.
In ultimul timp, nu am dispus nici de bani , nici de timp.Asa ca ,nu prea  mi-am concentrat atentia asupra acestui aspect.
Cat despre IZANAGI, fiecare membru are propria lui formatie ,de aceea nu avem concerte atat de des .Dar, suntem inca activi. In iunie vom avea un show. Vom inregistra si ceva nou.
In acea zi ,Fumiya ni se va alatura si el.

Fumiya:

Nu am nimic de-a face cu proiectul solo al lui Ryusuke sau IZANAGI.
Totusi , daca imi vor cere sa -i insotesc , nu voi refuza.
Deci ,in luna iunie voi fi si eu prezent acolo.

r_image3
8. Intr-un interviu ati afirmat ca telul vostru este sa creati soundtrackuri pentru seriile anime , sa performati la evenimente mari si sa apareti pe coperta unei reviste. Care dintre cele mentionate mai sus au devenit realitate ?

Ryusuke:
Nu am reusit sa le facem realitate pe toate.
Suntem bucurosi ca am reusit sa progresam.Am  aparut intr-o revista si Fumiya a contribuit la coloana sonora a unui CD drama .Avem un drum lung de parcurs pentru a ajunge unde vrem.*rade*

Fumiya:
Cat despre mine, in afara formatiei 慟哭~Doukoku~ ,ofer si alte servicii. Compun piese contra cost.
Vreau sa devin un artist cat mai bun. Asta incluzand si 慟哭~Doukoku~ .

9.Ati fost vreodata recunoscut pe strazi de fani ?Care a fost reactia voastra?

Ryusuke si Fumiya:

Rar se intampla asta.*rade *
Ne recunosc cei care mai vin pe la concerte sau de la alte evenimente.Ne purtam normal si vorbim normal.

10. Cand vi s-a pus intrebarea care este cea mai buna melodie a voastra , raspunsul vostru a fost ” Switch.”. De ce ? Cu ce este mai diferita de celelalte?

Ryusuke:
Deoarece a fost prima piesa a 慟哭~Doukoku~.
Fara “Switch”, 慟哭~Doukoku~ nu ar fi existat.
Vreau sa spun ca , este o melodie foarte pretioasa pentru 慟哭~Doukoku~.
Si este si singura piesa a 慟哭~Doukoku~ cu titlul in engleza.*rade*

Fumiya:
In comparatie cu alte cantece ale noastre , acesta este unul simplu!
Structura sa simpla consta in emotiile pe care noi le transmitem celorlalti.

11.Credeti in vise si destin? Sunteti de acord cu zicala ” Ceea ce este menit sa se intample , se va intampla „?

Ryusuke:

Nu cred ca exista coincidente , este ceva inevitabil.
Dupa parerea mea, destinul ne este decis inca de la nastere. Este dificil sa lupti impotriva a ceea ce este scris sa se intample.
Sa actionezi este singura modalitate de a-ti face visele realitate.
Si nimic mai mult.

Fumiya:
Cred in vise si destin.
Lucrurile sunt decise de destin ,dar in final ,noi suntem cei care alegem ce sa facem.

12.Cu care artisti va identificati cel mai mult ?

Ryusuke:
Cred ca e grozav sa te poti identifica cu cineva, insa mie imi place sa fiu eu insami. Sa fiu eu insami e mult mai confortabil , ca sa spun asa.*rade*

Fumiya:
Kawahata Johnny(川羽田敍新) /Johnny.k,un compozitor .
Asta deoarece face parte din “Dissectera”, echipa de productie muzicala cu care lucrez , si pentru ca mi-a fost prieten de mult timp.

13.V-ati pus intrebarea ce alte profesii vi s-ar potrivi daca nu ati fi fost muzicieni?

Ryusuke :
Am lucrat in cateva locuri, dar cred ca orice implica relatiile cu publicul mi s-ar potrivi.

Fumiya:
Sa lucrez intr-o cafenea mi s-ar potrivi de minune *rade*

f_image02
14.Cat de incarcat este programul vostru in momentul de fata? Ceva planuri noi ?

Ryusuke:

Pe 10 mai 慟哭~Doukoku~va avea un show. Tot atunci va fi si ziua mea de nastere.
Abia astept ziua aia .Ultimul concert pe care l-am avut in Japonia a fost acum 3 ani.
Avem ceva noi planuri ,dar nu pot sa va spun prea multe.

Fumiya:
Nu compun muzica doar pentru 慟哭~Doukoku~ ,ci si pentru “Dissectera” , o echipa de productie muzicala. Scriu cantece si fac aranjamente muzicale. Compun insa si pentru alte persoane.
Sunt ocupat, dar sunt si fericit pentru ca fac ceea ce imi place.

15. Ce ati dori sa le transmiteti cititorilor nostri?
Ryusuke:
Vreau sa intelegeti mesajul pe care incercam sa-l transmitem prin muzica creata de noi, creata de 慟哭~Doukoku~.
Spuneti-ne , va rog parerea voastra cu privire la muzica noastra.Priviti cu proprii vostri ochi si ascultati cu propriile voastre urechi.

Fumiya:
Eliberati-va de toate emotiile cand ne ascultati muzica. Nu va lasati influentat de cei din jur.
Bucurati-va de orice lucru marunt indus de muzica noastra si lasati emotiile ce va napadesc sa vorbeasca de la sine.
Doukoku(慟哭) in sine constitue o “descarcare emotionala a gandurilor”.Sper ca veti avea parte de o experienta emotionanta in timp ce veti descoperi numeroasele „tente” muzicale prezentate de 慟哭~Doukoku~!

*Le multumim lui Ryusuke si Fumiya pentru ca au facut posibil acest interviu *

Website                             Facebook

Lasă un răspuns

