13330530_10209385479661012_1230466_n

1.Multumim ca ati acceptat acest interviu. Va rog sa va prezentati cititorilor nostri.
Suntem „LAST MAN LAUGH”,o formatie rock electro, din Bangkok , Tailanda. „lml ” pe scurt. Trupa are 6 membri.
Madx – vocalist
Pete – basist
Tle – clape
Nick – chitarist
Artz – chitarist
Top – baterist

2. Last Man Laugh imbina mai multe genuri muzicale ,printre care rockul aternativ ,electro si visual kei . Ce elemente muzicale predomina in conceptul vostru ?

Ne plac multe stiluri de rock . Fiecare membru al trupei are gusturi diferite in muzica . Asa ca , impartasim gusturile noastre si cu ceilalti . Purtam o discutie in acest sens ,apoi le mixam sa vedem ce iese.Stilul nostru incorporeaza heavy metal ,rock si electro,scopul nostru fiind crearea unei muzici aparte.

3. Recent ati lansat ” Last Man Laugh ” . Care este semnificatia versurilor ?
„Last Man Laugh este si titlul piesei. Prin aceste versuri am vrut sa-i incurajam pe toti aceia care nu renunta la visele lor. Ignorati persoanele rautacioase si orice lucru care constitue un obstacol in calea voastra. Nu va dati batuti !

4. Numele formatiei voastre este unul interesant. Ce inseamna de fapt ?

As spune ca e ceva nebunesc lol Cautam un nume , care sa defineasca pe scurt expresia ” cel care rade la urma ,rade mai bine. ” Unul dintre noi a spus : “Un nume de trupa bun ar trebui sa aiba trei cuvinte”. Asa ca, Pete a venit cu numele „Last Man Laugh” sau ‘lml’ . Reactia tuturor a fost “Ah … e in regula de vreme ce pare sa aiba o natura diabolica ”. Si asta e tot lol

5.Cum este in backstage ? Cum va simtiti stiind ca multi oameni sunt acolo sa va vada ?
Este exact ca atunci cand am urcat prima data pe scena lol . Am performat si la evenimente mai mici, fie in cluburi sau sali de concerte mai putin incapatoare..Imi amintesc ca ni s-au alaturat cam 100 -200 de persoane. E cool cand publicul isi manifesta bucuria la concerte. Desi ,salile de concerte nu sunt intotdeauna atat de mari, e grozav sa-i vezi atat de energici pe melodiile noastre .Am avut sansa de a fi pe o mare scena , in Nakorn Ratchasima. O scena uriasa , insa biletele nu s-au vandut ,iar cei din public lipseau. A fost trist lol

6.Ce varsta aveati cand ati cantat pentru prima data ?
Eram activi in formatii diferite cand am hotarat sa facem muzica . Am avut parte de prima experienta muzicala in liceu. Aveam in jur de 15 – 18 ani..

7.Ce va displace cand vine vorba de turnee?
Nu am avut nici un turneu pana acum. Dar , daca s-ar intampla sa avem unul , s-ar pune problema timpului. Si asta , deoarece toti avem un serviciu.

13317030_10154131233187978_4510168638195837277_o

8. Regretati ca nu ati reusit sa faceti un anumit lucru ? Daca da, despre ce este vorba?
Nu l-as numi regret , insa mi-ar fi placut sa fi infiintat trupa ceva mai devreme . Poate ca am fi avut mai mult timp sa cantam si sa compunem piese. Cand am pus bazele trupei , 3 dintre membrii au am implinit varsta de 30 de ani. lol Sa fii adult si sa-ti urmezi visul , e putin ca dificil. In Tailanda ca muzician nu castigi cine stie ce . Trebuie sa lucram din greu pentru ca visul nostru sa devina realitate.

9. De unde va vine inspiratia pentru a scrie versuri ?
Ne inspira atat lucruri din trecut ,cat si tot ceea ce ne inconjoara . Ne bazam pe povesti adevarate.

10.Ce anume v-ar placea sa realizati in mod special ?
TURNEE PESTE HOTARE!!! In special in JAPONIA !!!

11.Pentru a-si face un nume , artistii pleaca in strainatate .Care este parerea voastra? Ati proceda la fel?
Turneele peste hotare vor reprezenta urmatoarea etapa in in cariera noatra . Atunci vom avea succes. Daca se va ivi ocazia, de ce nu ?

12. Ati luat parte la vreun proiect? Sau ceva colaborari ?
Albumul la care lucram ne ocupa tot timpul.Deocamdata nu lol

13. Ce va face sa fiti mandri?
Suntem mandri ca am reusit sa trecem peste niste situatii grele . Suntem mandri ca am reusit sa ramanem impreuna , ca nu am renuntat la visul nostru si am mers mai departe.

13319012_10209385479140999_253246572_n

14.Ati putea sa ne vorbiti despre cultura tailandeza ? Ce locuri ne-ati recomandati sa vizitam in Tailanda ?
” Wai ” este o formula politicoasa de salut .Este cel mai frumos salut din lume . Ne dam binete folosind expresia ” Wai ” , spunand “Sawasdee Krub” si “Sawasdee Ka” cu zambetul pe buze.
Sunt o multime de lucruri pe care le puteti vizita. Cautati pe Google !! lol Glumeam doar.
Imi plac pietele plutitoare.
Pietele din Tailanda sunt grozave. Inspira vioiciune si reprezinta cultura tailandeza. Damnuan Saduak si Amphawa sunt cele mai tari piete.

15. Am ajuns la sfarsitul acestui interviu. Ce mesaj aveti pentru cititori?
Ajia no Tengoku va multumim pentru acest interviu plin de viata .Planuim sa lansam primul nostru album. Asa ca , accesati pagina noastra de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile .
Speram ca tuturor le place muzica noastra !

*Multumirile noastre  celor de la Noah Records si  LAST MAN LAUGH *

Website                       Facebook

Lasă un răspuns

