FB_IMG_1490540195432
1. Buna Kai ! Spuneti-ne cateva cuvinte despre dumneavoastra.
Buna tuturor! Ma numesc Kai ,sunt chitaristul formatiei Esprit D’Air si din 2016 am decis sa ocup si statutul de vocalist.
2.Ati fost activi si in alte formatii inainte sau ati luat parte la anumite proiecte ?
In trecut am fost activ in mai multe formatii. In momentul de fata , eu sunt baterist al unei formatii  electro-punk , infiintate de prietenul meu ,numita Stereo Juggernaut. Au fost in turneu cu Girugamesh si The Birthday Massacre anul trecut. Ar trebui sa mai concertez cu ei de cateva ori.  Sunt niste baieti grozavi !
3.Conform istoricului formatiei ,Esprit D’Air a trecut prin multe . Ati ramas doar cu cativa membri si v-ati intrerupt activitatea muzicala pentru ceva timp. Care sunt cele mai placute amintiri ale voastre ?
Nu voi uita niciodata amintirile de care am avut parte de-a lungul anilor 2010-2013. Am ramas prieten cu fostii colegi de trupa. A fost trist ca a trebuit sa ne despartim asa . De cand au avut loc restructurari si am lansat “Rebirth ” anul trecut , consider ca niciodata nu am fost mai fericit.
Ne-am creat  noi amintiri , performand cu ALYS la Le Trianon , in Paris si in Londra ,unde am intalnit oameni minunati. Dupa parerea mea , de acum incolo,  putem sa doar sa ne cream amintiri si mai placute.
4.Cand ati avut primul concert ? Va mai amintiti cum a fost ?
Imi amintesc foarte bine.  Am performat  intr-un mic bar in fata a 8 persoane. *rade* Eram la inceput , asa ca nu avem fani sau pe cineva care sa ne sustina ,dar imi plac si concertele mai rastranse la fel de mult ca si cele cu un public mai mare. Imi place atmosfera intima din cadrul showurilor restranse deoarece putem sa interactionam intr-o mod mai personal … insa, nu imi displace sa cant si pe scene mari ,unde pot sa ma dezlantui.
5. Nu apartineti de nici o casa de discuri si va descurcati voi singuri cu toate. Cum reusiti sa faceti asta?Cine se ocupa de versuri , de aranjamentul muzical si artwork ?
Eu ma ocup de inregistrari , mixaj si aranjamentul muzical. Cu alte cuvinte ,eu ma ocup de toate .Mai putin de compozitia muzicala ,la care participam toti. Suntem un trio puternic , o echipa puternica.
Intr-un timp , se ocupa si Daishi de mixaj , dar acum el este responsabil de artwork. Picteaza foarte frumos. Ar trebui sa aruncati o privire la lucrarile sale. Mie imi plac enorm !
6. Kai ,cumva Brian May este unul dintre muzicienii care va inspira  ?
Da ! Ai dreptate . Am avut norocul sa-l intalnesc. L-am recunoscut dupa coafiura sa ,tocmai de la distanta . Prima mea reactie a fost “  O Dumnezeule, e chiar Brian May !” . Am dat mana cu el ,i-am spus ca e o placere sa-l intalnesc  si am facut o poza impreuna. Am crescut ascultand trupe englezesti precum Queen , David Bowie si Led Zeppelin. Aceste formatii sunt motivul pentru care am ajuns sa cant.
FB_IMG_1490540241223
7. Recent ati lansat singlelul „Rebirth” . Artworkul arata interesant si compozitia muzicala in sine este uimitoare .Care este povestea singlelui „Rebirth „?
Povestea face referire la un barbat care isi  descopera talentul de a canta cu ajutorul stelelor. Barbatul  este un erou , salvatorul unui oras.
Vocea sa  ii inspira si ii “intareste ” pe acei oameni “demoralizati ”. Acesta apare si pe coperta CD-ului realizata de Daishi.
Acel cristal albastru reprezinta “renasterea ”, aducand cu sine seninatate , ambitie si energie locuitorilor orasului. Ne place sa cream concepte ce implica muzica noastra.
8. Se pare ca ati planuit deja cateva concerte. Ati fost invitati  si la  Rockmantic Weekender . Sunteti entuziasmati ca veti lua  parte la The Brickyard?
Am fost invitati sa concertam si la O2 Academy Islington pe 31 martie, unde multe formatii de rock japonez au performat, incluzandu-i pe  Miyavi, MUCC, VAMPS, SuG si  the GazettE. Abia asteptam sa cantam si la  The Brickyard la anul . Conform Rockmantic, vom fi prima trupa J-Rock care va tine concerte  in Carlisle si  Cumbria. De aceea ,va fi foarte distractiv.
9. Privind inapoi in 2016, putem spune ca  Esprit D’Air a realizat multe lucruri intr-un timp atat de scurt . Care dintre toate acestea sunt cele mai mari realizari de pana acum? Cum arata anul 2017 in momentul de fata ?
Dupa reintoarcerea noastra pe scena , am participat la cel mai mare festival al culturii japoneze din Marea Britanie , intitulat HYPER JAPAN. Nu cred sa fi avut o mai buna oportunitate de a canta in cadrul unui show. Am performat  vechile noastre piese in fata a mii de persoane.
Sfarsitul lui 2016 ne-a gasit in  Paris , tinand un concert – o experienta de  neuitat pentru mine. Acum , in  2017, am anuntat singlelul “Guiding Light ”, care va fi lansat pe 12 aprilie.
Daishi , bateristul  nostru , lucreaza la coperta singlelui, si de asemenea crearea unui nou videoclip este in desfasurare.
Singlelul acesta va fi inclus in albumul full-length, in care se regaseste si “ Rebirth ”.
Noul single va avea un alt concept si o alta poveste – asa cum am mentionat anterior ne place sa inventam  povesti si concepte pentru piesele noastre.
10. Cum este sa va  intoarceti pe scena dupa atata timp?
Am dus dorul scenei. Odata ce esti activ pe scena nu uiti niciodata acele emotii pe care le traiesti cand performezi, si acum ca am sansa sa o fac din nou, sunt foarte fericit. Muzica e pasiunea mea!
FB_IMG_1490540220140
11. Cat de des va impuneti anumite provocari ?
Ne place sa ne depasim limitele cand vine vorba de compozitia muzicala.
Poate ati observat tempourile mai ciudate  si fuziunea unor elemente muzicale diferite .
In mod constant incerc sa imi  imbunatatesc abilitatile muzicale  ca solist si chitarist-intotdeauna poti invata ceva nou. Mereu imi impun astfel de provocari. Suntem o formatie independenta, si asta este deja o provocare destul de mare !
12. Cand vine vorba de muzica , asupra carui lucru ar trebui oamenii sa se concentreze ?
Ma bucur sa vad oamenii interpretandu-ne muzica liber ,simtindu-se conectati cu muzica creata de noi.
Aranjamentele noastre muzicale pot ascunde multe detalii. Exista mereu o poveste in spatele versurilor si a artworkului. Atata timp cat muzica noastra le exprima pozitivitate celorlalti, ma declar multumit!
13. Care a fost visul dumneavoastra in copilarie?
A fost acela de a canta, de a fi capabil sa imi impartasesc pasiunea  pentru muzica si arta cu publicul . Esprit D’Air m-a ajutat incetul cu incetul sa fac posibil acest lucru.Voi face tot ce imi sta in putinta sa imi implinesc visul!
14. La ce ati lucrat in ultimul timp?
Zi de zi am lucrat la noul album care este aproape gata si pe care veti putea sa-l ascultati anul acesta. Mi-am imbunatatit si abilitatile culinare. Este important sa te hranesti bine pentru a putea performa. *rade*
15. Aveti vreun mesaj pentru cititorii nostri?
Cititori ai Ajia no Tengoku, va multumesc. Inseamna mult pentru mine ca ati citit acest interviu. Speram ca v-a placut  “Rebirth”. Foarte curand vom lansa  singlelul  “Guiding Light”. Contactati-ne pe retelele de socializare!
*Le multumim lui Kai si Esprit D’Air ca au facut posibil acest interviu *
Lasă un răspuns

