yuyu

1.Buna!Imi pare bine sa va cunosc. Spuneti-ne , va rog cateva cuvinte despre voi.

Incatat de cunostinta! Ma numesc Nutzu si sunt vocalistul formatiei Scarlette. Ne bucuram ca aveam ocazia sa luam parte la acest interviu grozav.

2.Formatia voastra a fost infiintata in 2012. Cum v-ati intalnit cu Jrock-ul , acest gen de muzica?
Chiar ne plac animeurile. Si asta , inca de pe vremea cand eram copii.Am ascultat openingurile multor serii anime.
Am incercat sa gasim numele cantaretului si pana la urma l-am gasit. Pe parcursul cautarilor noastre am descoperit si mai multi interpreti. Pana la urma ,am ascultat piesele tuturor acelor cantareti.

3. Ati realizat cover-uri si rearanjamente muzicale ale unor melodii pe care le-ati intalnit in animeuri. Tocmai am adus in discutie animeurile .Care sunt serialele anime care va plac si care sunt personajele voastre preferate ?

Ne plac multe seriale anime , insa favoritul meu este Non Non Biyori . De vreme ce actiunea serialului se desfasoara la tara , cumva ma face sa ma simt relaxat.
De fiecare data cand ma simt stresat imi place sa urmaresc acest anime.Numele personajului meu preferat este Makishima Shogo din animeul Psycho Pass. Este un personaj negativ . * rade*
Lui Buch(chitarist) ii plac animeurile amuzante si lui Aun (baterist) cele care sunt asemanatoare cu animeul Gundam.
Lui Var (basist) ii plac cele care implica strategie.

4. Ce artisti occidentali va inspira ?

Ne inspira multe formatii din Occident . Fiecare formatie ne inspira intr-un mod aparte.
In ceea ce ma priveste, pot spune ca ma pasioneaza muzica celor de la DreamTheater , Avantasia,Nightwish si multe formatii metal.
Buch (chitarist) ii prefera pe baietii de la Avenged Sevenfold , pe cand lui Aun (baterist) ii place Slipknot , iar pe Var (baterist) il inspira muzica trupei Muse.

5.Nu stim prea multe despre industria muzicala din Tailanda si formatiile tailandeze. Ce
ne puteti spune despre asta ?

In momentul de fata ,industria muzicala din Tailanda consta mai mult in artisti care compun piese pentru serialele TV tailandeze si artistii pe care ii cunoastem din totdeauna. Nu prea intalnesti noi cantareti.
Tailandezilor le place popul.
Interpretii ce apartin altui gen muzical , si nu popului , au de obicei mici grupuri de fani.
Cantaretii tailandezi care ne plac si ne inspira sunt : The Sun, Silly Fools, Retrospect .

hjhj
6.Videoclipul ” Door ” a fost realizat in colaborare cu Bay Riffer. In videoclip realitatea se impleteste cu fictiunea , ca sa spun asa. De ce se teme personajul ? De ce evita sa deschida usa ?

De fapt , nu ii este frica sa deschida usa ,ci chiar vrea sa o deschida.Daca va deschide usa , selful sau ce tine de acea lumea animata va deveni o persoana reala.
Insa , ceva din interiorul sau nu ii permite acest lucru ( persoana care o trage de brat).Totusi , dupa ce ma asculta pe MINE cantand , in timpul melodiei,gaseste curajul sa deschida usa si sa devina o persoana reala . *rade*

7. Va inspira cumva animeurile in mod special sa scrieti melodii ? Am observat ca animeurile si-au lasat amprenta asupra tuturor videoclipurilor voastre.

Intotdeauna ne-au placut animeurile .Unul dintre visele mele a fost ca piesele mele sa devina openingul unor seriale anime . Deoarece nu am putut sa facem acest vis sa devina realitate , am decis sa ne cream propriul nostru anime . *rade *
Majoritatea persoanelor tind sa creada ca animeurile sunt doar pentru copii. De aceea , am vrut sa demonstram ca nu este asa si ca exista anumite genuri de anime care nu sunt potrivite pentru copii .
Asa cum puteti observa , cantecele noastre au la baza teme inspirate din viata adolescentilor .Am vrut sa cream un videoclip „animat „care sa fie pe gustul tuturor , si nu numai pe gustul copiilor .

8.Ne-ar placea sa aflam mai multe despre voi. Cum a luat nastere formatia Scarlette ?

Am pus bazele formatiei cu un alt grup de muzicieni. Nu am debutat cu muzica inspirata de animeuri.
La acea vreme , eram un fan inrait al celor de la X Japan . Am compus piese inspirate de stilul formatiei X Japan si de stilul gothic metal . Acele melodii se numesc „Don’t come back ” si ” Curse „.
Lucram cu casa de discuri 58 Records , iar videoclipurile noastre nu aveau nimic de-a face cu animeurile .
Mai tarziu , colegii de trupa au lasat totul in urma . Fie preluau afacerile familiei sau isi gaseau alte slujbe.
Atunci, l-am intalnit pe Jou (basist) . Nici el nu mai face parte din trupa.
Datorita lui Jou am patruns si mai mult in universul animeurilor si in comunitatile fanilor anime.
” Chiar imi place si stilul asta ” , mi-am zis mie insami.
Apoi ,i-am intalnit pe Aun si Buch si am inceput sa facem coveruri anime pentru a atrage fani inainte de a lansa cateva piese.

9. „Goodbye ” si ” Light ” par sa aiba o tema comuna . Si anume , pierderea unei fiinte dragi. Melodiile sunt putin triste , insa au acel ceva care te face sa le asculti in continuare . Cine compune versurile ?

Toti contribuim cand vine vorba de compunerea versurilor.
„Goodbye ” si ” Light ” apartin de acelasi univers . Ambele personaje principale simt acelasi lucru si de aceea exista o conexiune intre cele doua melodii.
Va fi mult mai usor de observat acest lucru in cel de al doilea album , in care toate cantecele vor avea ca subiect aceeasi poveste .

10. Recent ati fost cam ocupati . Cum se numeste evenimentul la care ati luat parte pe 1 februarie ? Cum a decurs evenimentul ” Realive III ” de pe 4 februarie ?

La evenimentul de pe 1 februarie am cantat piesa care a fost aleasa ca opening pentru filmul „Tomorrow I Will Date With Yesterday’s You”. Melodia apartine unei formatii japoneze.
Baietii stiau deja ca in trecut am facut cover-uri ale unor piese . Asa ca , ne-au cerut sa facem si un cover al melodiei lor .
Celalalt eveniment , ” Realive III ” a decurs foarte bine , si desi nu au fost prezenti foarte multi oameni, legatura dintre grupurile de muzicieni Jrock si anime a devenit si mai puternica.

fdas
11.Inainte sa semnati contractul cu Noah Records , voi v-ati ocupat de tot ceea ce implica activitati muzicale. Este greu sa te descurci de unul singur atunci cand vine vorba de o formatie ?

Inainte sa semnam contractul cu Noah Records am lucrat cu cei de la 58 Records. La inceput , am creat muzica fara ajutorul cuiva.
A fost dificil . Nu stiam ce trebuie sa facem.
Desi , terminasem cu inregistrarile nu stiam ce trebuia sa facem pentru a reusi sa vindem piesele , unde sa le vindem , cum sa le promovam si cum sa ne cream un fanbase.
Casa de discuri a venit cu multe planuri pentru noi.

12.Ceva planuri pentru aceasta primavara ?

Planuim sa facem un al doilea album de vreme ce ne dorim ca toate melodiile sa fie conectate sub aceeasi tema in animeul creat de noi. Va lua ceva timp.

13. Care este tema videoclipului ” Liberate „?

„Liberate ” nu a iesit exact asa cum ne asteptam noi .
Ca sa fiu sincer, ne-am dorit sa-l facem sa arate ca acele benzi desenate de care ati tot auzit si ca pe parcursul povestii sa apara mai multe pagini.
Insa , dupa ce am pus in aplicare ideea si am adaugat efectele speciale , nu arata deloc bine. Deci , a trebuit sa inlaturam efectele speciale . Din acest motiv , videoclipul pare mai simplu.

14. Care este scopul formatiei Scarlette ?

Vrem sa lucram ca niste profesionisti si sa ne facem propria noastra viata.
Ne dorim ca toata lumea sa accepte muzica noastra asa cum este si ca muzica noastra sa placa tuturor.
Iubim muzica . Unul dintre obiectivele noastre , usor de realizat pentru noi , este sa acela de a continua sa cantam muzica care ne place .

15.Ce doriti sa le transmiteti cititorilor nostri ?

Va multumim pentru acest interviu. Speram ca toata lumea s-a distrat .

* Le multumim celor de la Noah Records si Nutzu pentru ca au facut posibil acest interviu *

Website                        Facebook

Lasă un răspuns

