12974476_830419923729097_6825903357796563032_n1. Imi pare bine sa va cunosc baieti! Spuneti-ne cateva cuvinte despre voi .
Incantati de cunostinta ! Eu ma numesc Shin si sunt vocalistul formatiei CroiX. Suntem o formatie de rock din Tokyo , Japonia. Este o onoare pentru noi sa luam parte la acest grozav interviu , de vreme ce suntem o formatie indie !

2. Cand exact a fost infiintata formatia si cum a inceput aventura formatiei CroiX in lumea muzicala?
Au trecut aproape trei ani si jumatate de cand am pus bazele trupei. Am concertat pentru prima data pe 24 martie 2013. Runa (la clape ) si Raika (chitarist) au fost primii membrii ai formatiei .Apoi eu si Testsuya (basist) ne-am alaturat lor . Katsuki (chitarist) si Toshi (baterist) sunt membrii suport. In momentul de fata , formatia noastra are 6 membri.

3.Inca nu v-ati facut debutul , dar ati lansat piesele ” Ray ” si „Alea iacta est „.Cele doua cantece au vreo legatura una cu alta ? Sau este vorba despre o tema speciala pentru fiecare dintre ele ?
Toate cantecele sunt scrise de Runa.El este un taciturn, un tip misterios. Asa ca , nu stiuprea multe despre el. *rade* Cred ca este o persoana sensibila si are un simt al esteticii distinctiv. Cele doua albume au in comun frumusetea melodiilor ,cat si acel sentiment care te face sa asculti iarasi si iarasi piesele. Numele celui de al doilea album „Alea iacta est ” s-ar traduce ” Zarul a fost aruncat „. Acest nume face referire la piesele noastre.Speram ca piesele noastre sa ajunga la toti fanii nostri din Europa.

4. Videoclipul vostru „Subminal -stage1 -” a fost lansat pe 29 aprilie 2016. Despre ce se vorbeste in acest videoclip ?

Am purtat numeroase discutii cu managerul nostru in legatura cu acest clip video.
Momomi Yoshida , tanara care apare in clip , a trebuit sa treaca testul nostru inainte sa fie acceptata.
„Subminal -stage1 -” a fost filmat in februarie 2016. Ca sa fiu sincer , pe durata filmarilor am inghetat la propriu , desi am facut pe grozavii sustinand ca nu ne era frig.
Ne place tare mult acest videoclip . Managerul nostru e cel mai tare !

5.Acum apartineti de GANSHIN Records. Cum va simtiti cu privire la acest lucru , stiind ca multi alti artisti cunoscuti au colaborat cu ei?

Desigur, ii cunoastem pe cei de la L’Arc-en-Ciel,GLAY si T.M. Revolution.Le purtam un respect deosebit.Inca ni se pare incredibil ca am fost capabili sa ne facem debutul cu ajutorul aceleiasi case de discuri ca si ei .Am facut-o chiar inainte de a ne afirma in Japonia *rade*. Speram ca vom colabora cu ei in viitorul apropriat.

6. Cum v-ati lasa amprenta asupra acestei lumi , daca ar fi posibil acest lucru ?
Pentru asta trebuie sa depunem mult efort. Trebuie sa ne perfectionam. Spre exemplu,aloc cate 4-5 ore joggingului , fac multa miscare si am grija de mine (sauna , tratamente faciale si masaj).Ma straduiesc din rasputeri sa arat bine , sa ma perfectionez eu insumi ca persoana , sa imi imbunatatesc abilitatile muzicale.
Pretuiesc relatiile cu cei din jur. Sa fim conectati cu oamenii este important, astaincluzand si acest interviu. La fel de important este si motivul existentei noastre ,motivul pentru care traim.

7.Iata ca este deja iarna. Cum v-ati petrecut Craciunul?

Am ascultat colinde pe YouTube.Imi plac Mariah Carey and Jackson5. De fapt , de Craciun am avut de lucru .

8.Ca trupa , ati avut parte de vreodata de o situatie de criza ?

A fost cat pe ce ca formatie sa se destrame datorita unor neintelegeri intre colegii nostri de trupa.Insa , Tetsuya a salvat situatia. De aceea ii suntem recunoscatori pentru ajutorul acordat .Acum , nimeni si nimic nu mai poate sa intervina intre noi. Ne-am invatat lectia.
A fost pentru prima data cand am iesit cu totii sa bem ceva. A trecut ceva timp de cand membrii formatiei CroiX au iesit sa bea ceva.

9.Care este cea mai grozava parte cand vine vorba de compus piese ?

Piesele lui Runa prezinta o tema si poveste pe intelesul tuturor. Melodiile noastre au o latura misterioasa , ca sa spun asa. Au scopul de a va patrunde in inima si suflet.

10. Este greu sa va mentineti pe aceeasi ” linie de plutire ” cu celelalte formatii ?

Exista o multime de formatii super , dar nu ne pasa . Vom da tot ce avem mai bun si vom deveni mai buni decat alte formatii. Vom fi cei mai buni !

984057_509237939180632_7157757286179803152_n

11.A existat vreun moment in care ati simtit ca decizia pe care ati luat-o nu a fost cea corecta?

Nu a existat un asemenea moment.Ce maintereseaza cel mai mult acum este sa cant.Nu ne permitem sa pierdem timpul .Insa , daca intampini neplaceri este important sa fii sincer cu tine insati.

12. Caror evenimente credeti ca se potriveste muzica voastra , a celor de la CroiX ?Conventiilor anime sau competitiilor rock ? Poate ca amandoua?

Oricareia dintre ele. Majoritatea artistilor performeaza oriunde ar fi , deoarece in Japonia exista o multitudine de stiluri muzicale. In opinia noastra , muzica noastra urmeza calea strabatuta de vechile trupe de rock japonez .Vrem sa-i atragem de partea noastra atat pe cei ce iubesc rockul cat si animeurile. Toata lumea iubeste seriile anime. In special, Raika ! *rade*

13.Cum va mentineti energia in timpul turneelor ?
Inca nu am avut parte de un turneu ,dar suntem gata pentru unul. Eu fac jogging zilnic.Raika a inceput si el sa faca miscare si sa piarda din greutate *rade* . Cateodata , nelasam cuprinsi de pesimism in ceea ce priveste turneul. Dar , noi toti ne dorim sa distrugemacest zid care ne sta in cale , sa trecem peste acest obstacol.

14. Cum va pregatiti pentru concerte ?

Dorim sa performam live a multime de piese si sa le aducem fanilor multe articole CroiX. In acest mod , multe persoane vor ajunge sa ne indrageasca. Facem tot ceea ce ne sta in putere in legatura cu turneul. Speram ca fanii nostri vor fi fericiti si vor spune ” Nu exista o alta formatie mai tare decat CroiX „. Cu siguranta , CroiX va evolua de acum incolo !

15.Multimim pentru timpul acordat ! Cateva cuvinte la finalul acestui interviu ?

De cand ma stiu , nu am avut niciodata un interviu atat de grozav.Va multimim tare mult. Am fi tare bucurosi daca multi oameni vor ajunge sa ne cunoasca prin intermediul acestui interviu. Va rog sa pastrati legatura cu noi.Multumesc mult !

*Multumiri lui Shin si  formatiei  CroiX *

Website                                    Facebook

Lasă un răspuns

