15218523_10211174109253831_996661555_n

1. Junichi, numele de In a SCAR ne este cunoscut deja, si cu siguranta si cititorilor nostri.De aceasta data ne veti vorbi despre albumul ” En este momento „,nu? Cum va simtiti dupa ce ati terminat inregistrarea albumului ?

Salut! Da, asa e. Ma simt ca si cum as fi dat examen pentru a intra la facultate , ca o mama ce a dat nastere unui copil.Am auzit ca multe persoane si-au primit CD-urile. Ma bucura asta. Si trebuie sa imi exprim recunostinta fata de voi.

2. „The winner takes all ” este unul dintre citat ele tale preferate ?Este cumva una dintre melodiile celor de la Abba ? Personal , va cobsiderati a fi un invingator ?

Imi place aceasta piesa ,dar cand o ascult imi aminteste de fosta mea trupa din Japonia si de faptul ca ne-am despartit.
Nu m-am considerat niciodata un invingator ,ci mai degraba m- am vazut mereu facand parte din categoria acelor persoane menite sa esueze.Dar da, daca nu as fi in stare sa compun cantece ,nu ar mai avea nici un rost sa cant la chitara.

3. In articolul pe care l-ati scris pentru HMV ati afirmat ca ati trecut prin niste momente neplacute. S-a intamplat mereu ?
Asa stau lucrurile pe aici. Cred ca spaniolii nu au trecut prin ce am trecut eu. E ceva normal pentru ei.

4. Ce le-ati spune tuturor celor care au pierdut totul si nu stiu incotro s-o ia? Cum devii invingator?
Continuati sa incercati si veti obtine ceea ce va doriti. Atunci cu siguranta veti deveni invingatori.

5. „En este momento ” contine 10 piese. O parte dintre ele le cunoastem, insa o parte nu.Sustineti ca fiecare piesa are un „setsunai ” aparte . Acest „setsunai ” face parte din ciclul vietii dumneavoastra?

„Setsunai” este un sentiment si in dictionar are sensul de tristete. Totusi, in japoneza nu e la fel… E destul de greu sa explic in cuvinte.
Multor japonezi le place tipul asta de sentimente. Poate ca nu ati dori sa fiti tristi.
Daca va place insa ceea ce simtiti , atunci nu este vorba de tristete.

6.Ati putea descrie pe scurt piesele acestui album?
Acest CD face referire la cei 5 ani ai vietii mele petrecute aici.

12963806_982836378464401_6439734640990828304_n

7. Cum este competitia intre formatii in Japonia ? Dar , in Spania ?

In Japonia sunt multe formatii si rivalitatea se simte in air.Desigur , suntem prieteni ,dar suntem si rivali.In acest fel devenim mai buni , progresam.
Dar, in Spania nu ai parte de asa ceva . Muzica pentru ei este un hobby…Cam din 2006 au aparut ceva grupuri de Jrock ,insa de atunci nu au ajuns sa-si imbunatateasca prea mult abilitatile muzicale. Se poarta infantil si fara sa le fie rusine fura piesele formatiei ONE OK ROCK.
Nu au progresat deloc , si asta deoarece nu au rivali. Chiar imi pare rau pentru ei …Cred ca situatia de aici in privinta Jrockului nu se va schimba niciodata.

8.Ce urati cel mai mult cand vine vorba de turnee?

Mancarea proasta…si diferenta de limba. Cateodata mi se recomand mancaruri de la restaurante faimoase . Chiar mi s-a intamplat sa nu le pot manca. Nu imi cunosc gusturile deloc ! In general , imi plac turneele.

9. Ultima melodie a albumului se numeste PJ.Care este semnificatia acelei prescurtari ?

Fosta mea trupa se numea PLASMA JET.Aceasta este o piesa compusa la acea vreme. In mod evident , am modificat-om pentru a se potrivi cu In a SCAR. Puteti asculta versiunea initiala a cantecului PLASMA JET pe contul meu de Reverbnation.
Desi , este death metal melodic si nu are nici o legatura cu In a SCAR.

10. Foarte recent ati semnat un contract cu Slumber Records. Asta inseamna ca nu mai sunteti o formatie indie ?

Cand eram in Japonia si inca eram membru al fostei mele formatii , am lucrat cu ei. Este o casa de discuri care isi face bine treaba si era normal sa vreau sa colaboram din nou.

11. Incetul cu incetul v-ati facut debutul si in Japonia. Cu care revista faimoasa din Japonia ati avut un interviu ?

Se numeste We Rock. Este o revista clasica ,care desi si-a schimbat numele a ramas faimoasa. Avem 12 ani cand citeam revista asta.

12. Takayuki – THE PIASS este cel care a realizat coverul albumului dumneavoastra. Este cumva un prieten apropiat de al dumneavoastra ?

Il consider profesorul meu de chitara , o persoana care m-a invatat multe despre viata .Nu poti numi o persoana careia ii porti mult respect prieten .
Timp de 18 ani am facut parte din echipa lui. Stiam ca ma pot baza pe el , si de aceea i-am cerut sa ma ajute. Si am avut dreptate .Nu mi-a inselat deloc asteptarile.

13. Ce parere au colegii dumneavoastra in ceea ce priveste calatoria voastra spre Japonia ? Este mai usor sa va afirmati in Japonia ?

Cred ca le place Japonia si ca le va placea sa performeze acolo . Nu sunt prea sigur . Oricum ,ei trebuie neaparat sa invete sa manance cu betisoarele.

14. Iata ca am ajuns la final . Ce ganduri doriti sa le transmiteti cititorilor si celor de la Ajia no Tengoku ?

Cititorii au auzit de multe ori despre numele In A SCAR. Acum vreau ca ei sa descopere muzica noastra si sa afle ce tip de muzica cantam. M-as considera multumit sa stiu ca le place muzica mea.Daca vor asculta CD-ul isi vor da seama ce am vrut sa exprim prin muzica . Va multumesc mult atat voua cat si lor !!

* Le multumim lui Junichi si trupei lui pentru cooperate *

Website                                   Facebook

Lasă un răspuns

