12316366_1184928534870440_4719302831058887206_n

1.Numele de Lacroix Despheres inspira eleganta si cumva te duce in timp ,in Perioada Renascentista .Care este povestea ascunsa in spatele acestui nume?De ce Lacroix Despheres ?Cine a ales numele formatiei ?

Multumesc .M-a inspirat „Sfera Muzicii ”  lui Pitagora ,ce se studia in Grecia Antica.
„Sphere ” ne duce cu gandul la acel obiect rotund pe care toti il cunoastem .Insa, in cazul nostru are sensul de sfera cereasca.
„Croix ” are semnificatia de intersectie si face referire la o serie de elemente (o orchestra,muzica , vocalist, fragmente muzicale ) ,in asta constand  Lacroix Despheres .
Numele formatiei a fost ales de Sho.

2.Sunteti cunoscut printre fani sub numele de Pomme,membru al „Trupei Armate ” a lui Kamijo.Cum a reusit Sho de la Lacroix Despheres sa devina parte din grupul lui Kamijo ?
El insusi m-a contactat. Apoi, am decis sa iau parte la acest proiect.

3.Ati studiat muzica la Facultatea Kunitachi si v-ati specializat in compozitia muzicala clasica. Ati fi putut sa va faceti o cariera in domeniul muzicii clasice, insa ati preferat sa infiintati o formatie si sa va exprimati propria viziune prin muzica.
Cum a luat nastere Lacroix Despheres?
Am ales facultatea de muzica Kunitachi deoarece asa am putut sa studiez compozitia muzicala si am invatat technici muzicale clasice, necesare pentru crearea propriului meu stil muzical.Asta ma ajuta sa imi exprim punctul meu de vedere prin Lacroix Despheres.
Dupa ce am pus bazele trupei ,am luat parte la „Art Festival” ,unul dintre evenimentele organizate de facultatea Kunitachi in fiecare an.
La acea vreme ,nici nu ne hotarasem macar asupra unui nume. Atunci , am cantat prima noastra piesa.

4.Conceptul trupei Lacroix Despheres este unul diferit daca il compari cu cel al altor formatii de Visual Rock si asta e o dovada a creativitatii voastre. Voi imbinati muzica clasica cu rockul si in acelasi timp interpretati si rolul unor personaje pe scena. Cum v-a venit aceasta idee grozava? Ce v-a inspirat ?
M-am gandit si am ajuns la concluzia ca trebuie sa existe un mod de imbinare a unor genuri muzicale variate .Asa ca , am ales sa o imbin cu muzica orchestrala .
E ceva rar intalnit cand vine vorba de formatiile Visual Rock, insa in muzicaluri e ceva normal. Povestea muzicalului este prezentata pe scena. Acelasi lucru este valabil si pentru Lacroix Despheres.
De mic copil mi-au placut muzicalurile si opera .Obisnuiam sa merg la reprezentatii live de acest gen (apropo, primul muzical pe care l-am vazut a fost „Annie ” ). In timpul reprezentatiei , orchestra isi desfasoara activitatea intr-o loja situata in apropierea scenei.
Povestea isi continua cursul ,rolul principal avandu-l actorii.
Muzicienii ii sprijina pe acestia din umbra .
Dupa aceea, am fost la concertele unor trupe visual kei, printre care X JAPAN si Malice Mizer.
Pe scena, formatia in sine este un tot unitar.
In plus, stilul formatiilor Visual Kei nu stimuleaza doar auzul, ci si vazul.
Am incercat sa aduc ceva nou pentru trupele Visual Kei. Si anume, sa fac posibila punerea in scena a unei povesti in timpul concertelor.In acest fel , putem sa exprimam ceea ce dorim printr-o reprezentatie scenica placuta.

5. Intr-un interviu ati afirmat ca toate albumele au la baza o singura poveste. Despre ce se vorbeste in „Dernier Paradis”?Spuneti-ne mai multe ,va rog.

Nu e ceva surprinzator . Actiunea se petrece in perioada medievala.
Pe atunci, umbla vorba despre o anumita melodie sacra.
Sfantul Augustin nu avea o parere prea buna despre acel cantec ,deoarece era impotriva a tot ceea ce propopovaduiau, impotriva a ceea ce ei numeau „placere interzisa”.
Cel care a compus acea piesa a fost executat. I-au fost aduse acuzatii nefondate.
Personajele principale sunt ultimul urmas al compozitorului si prietenii sai.
Partiturile care urmau sa fie distruse au disparut fara urma. O organizatie misterioasa se afla in cautarea lor.
In noaptea in care cel de al treisprezecelea bal se va desfasura ,ceva important se va intampla!

6. Videoclipul „Tenkei no Hitomi ” este interesant. Ce rol interpretati pe scena? Dar Saya ? Este vorba cumva despre o poveste de dragoste intre cele doua personaje?

Ma bucur sa aud asta.
Eu joc rolul unui barbat ce detine un conac . El apare in prima parte a povestii.
Parintii i-au murit si locuieste impreuna cu sora sa mai mica (Mizuki) , majordomul (Pegeot) si servitorii.
Anual organizeaza baluri. La cel de al treisprezecelea bal va intalni o tanara.
Rolul acelei tinere este interpretat de Saya .
Asa cum am mentionat mai sus , ceva ciudat ce cauzeaza agitatie se petrece . Fara nici un motiv, subsolul salii de bal este distrus.
Personajul Sayei este o persoana enigmatica.
Detinatorul conacului banuieste care este adevarata sa identitate. Pare a fi de partea raului.Comportamentul sau il face sa creada asta.
Nu pot da prea multe detalii.Asta ar insemna sa dezvalui toata povestea.
Nu se vorbeste despre o poveste de dragoste, ci de iubirea dintre parinti si copii. Fraternitate este un cuvant cheie important.

7.Unii dintre fani il vad pe Kamijo in dumneavoastra. Ar putea Sho de la Lacroix Despheres sa devina ” urmatorul Kamijo „?

Serios? E prima data cand aud acest lucru!
Ei bine, el isi descrie propria lume in felul sau si eu imi descriu propria lume in felul meu. Asa ca, va rog sa aratati acelasi interes fata de ambele universuri.

8.Am inteles ca ati contribuit la inregistrarea temei muzicale ce apartine animeului ” Overlord” .Ce ne puteti spune despre asta?

Da, am participat la inregistrarea unor piese compuse pentru seria anime” Overlord ” .
Le recomand fanilor Lacroix Despheres sa le asculte. Pe fundalul soundtrackului se poate auzi si corul orchestral.
Ma bucur ca am avut sansa de a canta alaturi de MIKI si REMI de la SOUND HORIZON.

12345609_1184928274870466_3766027733464004641_n

9.Anul acesta a fost unul plin de realizari pentru toata lumea. Cum a fost pentru voi pana acum acest an ? Ce planuiti pentru anul viitor ? Care sunt planurile formatiei Lacroix Despheres ?
Recent a fost aniversarea de zece a trupei noastre . S-au implinit 10 ani de cand ne-am inceput activitatea muzicala sub numele de Lacroix Despheres.
Imi pare atat de rau ca nu am putut anunta inca data lansarii pentru ” Dernier Paradis Act 3″ .
Totusi, dupa lansarea albumului vom include toate cele trei acte in concertele live pe care le vom tine in Japonia .Ne-ar placea sa facem acelasi lucru si peste hotare.
Asa ca ,asteptati-ne va rog .

10.Lacroix Despheres este o formatie indie, insa a evoluat rapid. Cum vedeti viitor trupei Lacroix Despheres peste cativa ani?
Crearea albumului „Dernier Paradis Act 3” ne ia mai mult timp decat ne- am asteptat. Insa, ar trebui sa mearga totul struna ,daca vom termina mai repede cu albumul.
Ca sa putem concerta in intreaga lume este necesar sa ne adresam persoanelor din strainatate .
Astfel ,in anii ce urmeaza ne vom crea mai multe relatii.

11.Pentru crearea celui de al doilea album ” Dernier Paradis Act 2 ” ati colaborat cu GLAY si Kuroyume ,iar pentru producerea single-lului“ Torikago shoujo no kareinaru dasshutsugeki “ ati colaborat cu Naoki de la ANCIENT MYTH.Cu ce alti artisti ati dori sa colaborati?

Mi-ar placea sa performez si sa inregistrez piese cu o orchestra intreaga.De vreme ce ne ocupam de unii singuri atat de costume cat si de punerea in scena a povestii , as vrea sa colaborez cu un designer si un regizor.

12. In industria muzicii japoneze au inceput sa apara o multime de noi trupe Visual Kei,dar majoritatea ajung sa se desparta dupa un an sau doi ani.Cum vedeti aceasta situatie?

Fiecare formatie are propriile motive , insa cred ca este mult prea devreme ca o trupa sa se destrame.
Asta nu s-ar intampla daca membrii formatiei ar discuta intre ei si si-ar rezolva problemele de unii singuri.

13. Se spune ca fiecare dintre noi detine o cheie a succesului.Care este cheia dumneavoastra a succesului ? Cum definiti cheia succesului ?

Cheia succesului consta in cooperare si abilitatile pe care le detii.
O persoana nu poate face totul fara ajutorul cuiva. Are nevoie de un colaborator pentru a crea ceva nou.
Trebuie sa ma perfectionez pentru a putea coopera cu cineva.
Cheia succesului se refera la provocarile la care trebuie sa faca fata fiecare dintre noi.

14.Vorbind despre succes, ma gandesc la relatia dintre artist/formatie si fani.Care ar trebui sa fie relatia dintre fani si o trupa ? Care e relatia celor de la Lacroix Despheres cu fanii ?

O formatie trebuie sa le arate fanilor nu numai ce ei isi doresc , ci mai mult de atat .Trebuie sa le arate ceva la care nici macar nu s-ar astepta.
Activitatile muzicale ale unei trupe sunt posibile numai atunci cand are sprijinul fanilor.
Apropo , am deschis un website destinat publicului.
Vom discuta cu fanii nostri pe acest site. Ne-ar placea sa devenim mai apropiati de fanii nostri ,sa avem o relatie mai buna cu ei .

15.In incheiere , ce ati dori sa le transmiteti fanilor ?

Va multumim pentru sprijinul pe care il acordati mereu formatiei Lacroix Despheres. Scopul nostru este ca pe viitor sa va facem sa va distrati.Din acest motiv, vom continua sa cream o muzica pe care doar noi suntem capabili sa o cream.
Asteptati-ne !Intr-o zi vom performa si in tara voastra.
Pe curand !

*Multumirile noastre  lui Sho si Lacroix Despheres *

Website                   Facebook                   Twitter

Lasă un răspuns

