2016-promo-370x2201.Salut tuturor! Ajia no Tengoku va trimite salutari. Nu toata lumea a auzit inca de I Promised Once. Va rog sa va prezentati.

George :
Salut tuturor, suntem I Promised Once, din Tokyo, Japonia.
Trei membri provin din Germania. La fel ca ceilalti doi colegi ai mei, si eu sunt din Germania(Flo -vocalist/sintetizator,Nills- chitara).Si alti trei membrii ai trupei sunt din Japonia (Kunio-chitarist, Joe- basist ,Sho-baterist).
Stilul nostru muzical consta
intr-o combinatie de metalcore si electro dance music.
Am pus bazele formatiei in Japonia ,si am avut primul nostru turneu in iunie.Nu am putut sa trecem si prin Romania . Vrem sa performam in Romania cat de curand posibil !!!

2.Formatia voastra a fost infiintata in 2014,dar v-ati facut debutul in Europa de curand prin turneul pe care l-ati organizat.Combinatia unica dintre heavy metal si EDM a reprezentat un impact asupra publicului din Europa , ce de indata a prins gustul muzicii voastre . Care este telul celor de la IPO? Ce surprize ne pregatiti?

Joe:
Este datoria noastra , a celor de la I Promised Once , sa le spunem fanilor, prietenilor si familiilor noastre, ca aceasta este formatia pe care noi am infiintat-o , sa le povestim despre experienta primului nostru turneu, ca si cand s-ar fi petrecut acum mult timp, cand eram doar niste incepatori.
Asa ca, trebuie sa dam tot ceea ce-i mai bun din noi, pentru a deveni cunoscuti pe intreg globul!
Am inceput deja sa ne facem planuri de dinainte ,deoarece vrem sa ne intalnim fanii din Europa. Dupa ultimul concert pe care l-am tinut pe durata turneului ,ne-am tot gandit „Daca am fi avut o astfel de piesa… ” sau „Daca am fi avut un astfel de stil…”. Am aplicat aceeasi modalitate si in cazul noilor piese.
Va putem arata cat de buni suntem.
Si, desigur, suntem gata sa bem din nou, cat de multa bere putem !

3.Pe 6 august ati anuntat ca Sho de la Unsraw a devenit bateristul suport al formatiei voastre.De vreme ce acum lucrati cu Sho, exista posibilitatea de a colabora in viitorul apropiat cu formatia Unsraw?
Da, Sho este bateristul nostru suport si e un tip grozav! L-am vazut cantand cu cei de la Unsraw si m-au surprins placut abilitatile sale muzicale .E o onoare pentru mine sa fiu in aceeasi trupa cu el ! Probabil ca da, insa in momentul de fata nu pot spune cu siguranta ca asa va fi.

4.In aceeasi luna in care i-ati urat „Bun Venit !” lui Sho, a avut loc aniversarea a 2 ani de la lansarea singlelui vostru de debut ,”Broken Dreams ” .Piesa ” Broken Dreams ” a fost inspirata din experientele voastre traite in viata de zi cu zi ? Ar putea „Broken Dreams” in sine sa reprezinte pentru voi ,cei de la IPO , o promisiune facuta voua insiva , un motiv de a lucra din greu pentru a va face visele posibile?

Flo:
„Broken Dreams” este o melodie cu o semnificatie speciala pentru noi deoarece a fost prima melodie compusa de noi. Este inspirata din experientele traite de fiecare membru al formatiei atat in clipe placute si mai putin placute ca muzicieni si ca simple persoane. Credem cu tarie ca trebuie sa va urmati visele. Ignorati ceea ce va spun cei din jur si nu va abandonati visele.Ati incercat aproape orice pentru a va face posibil visul , insa daca nu ati facut-o voi insiva cu mana voastra ,nu are nici un sens !

5.Povestea din spatele primei voastre intalniri este una draguta. Faptul ca va cunosteati sau ca v-ati intalnit la acea vreme , considerati ca a fost o coincidenta ? Sau se poate sa fi fost mana destinului?

Nils:
L-am intalnit pe George in copilarie. Si mai apoi pe ceilalti( jumatate din membrii trupei sunt toti germani ,locuim toti in Japonia si facem parte din acelasi grup muzical) .Pot spune ca in sine ,aceasta sansa de-a ne intalni a fost o binecuvantare .
Exista multi factori care au influentat modul in care ne-am intalnit. A fost vorba de noroc. Sau poate ca intr-adevar a fost destinul care ne-a adus pe toti in aceeasi trupa. haha
Sa privim la scurtul istoric al trupei nostre.Am luat deja parte la doua mari festivaluri din Japonia. Asta ma face sa cred ca putem sa ne atingem toate scopurile atata timp cat avem incredere in noi insine.
In opinia mea , tine de noi sa aratam lumii intregi cat de grozave sunt formatiile din Japonia!

6.Conform conceptului vostru, trecutul influenteaza intr-o anumita masura actiunile noastre in prezent. Ce sfat i-ati oferi unei persoane pierdute in trecut,ce incearca din rasputeri sa atinga un anumit scop in prezent?

Kunio:
Depinde mai mult de puterea fiecaruia de a merge inainte . Nu ramaneti blocati in trecut si urmati-va visul! !
In fiecare zi se schimba ceva si aveti sansa de a va „reinveta” si a duce ceva nou la indeplinire.Asa ca , este important sa nu va dati batuti.
Cateodata, sigur,va vine sa loviti tot ce va sta in cale atunci cand nimic nu pare sa mearga,dar singurul lucru pe care-l puteti face ca sa treceti peste asta este sa incercati in continuare.
Nimeni nu stie ce va fi in viitor,insa puteti munci din greu pentru a obtine acel ceva al vostru. Ne straduim sa pastram aceeasi stare de spirit si in trupa noastra.

7.Aprilie le-a adus fanilor cel de al doilea album intitulat ” DUST TO DUST” .Care este tema albumului? Spuneti-ne mai multe despre asta.

George:

Dupa lansarea primului mini album „New Blood” , am decis sa le aratam fanilor o latura mai heavy si mai intunecata a noastra , a celor de la I Promised Once.
Am dorit de asemenea sa facem o schimbare in ceea ce priveste combinatia de sunete. Asa ca , am introdus si instrumente clasice ,printre care vioara, pianul etc.
Cam acestea ar fi cele doua diferente dintre noul album si ” New Blood”Suntem destul de multumiti de feedbackul primit.

8.Care a fost cea mai grea decizie pe care ati luat-o vreodata?

Joe :
A fost o vreme cand nu prea aveam bani. Odata, trebuia sa fac cumparaturi. Aveam de ales intre un bas cu cinci coarde si aprovizionarea cu alimente pe doua saptamani si mi-a fost greu sa iau o decizie.
Am ales alimentele si am cumparat un bas cu patru coarde. Cel cu cinci coarde era scump.

ipo2

9.Ce lucruri credeti ca fac parte din responsabilitatea unui artist ?

Sho:
Sa recunoasca calitatea unui CD.Nu e nevoie sa iei parte la un concert, daca trupa canta la fel live sau daca nu canta la fel ca pe CD. La concert ai parte de multa energie. In momentul de fata,ca formatie, ne aflam inca in stadiul de dezvoltare. Va rog sa ne oferiti sprijinul vostru!

10.Ce stiti despre tara noastra? Daca veti vizita candva Romania, ce lucruri v-ar placea sa incercati cel mai mult?

Kunio:
Romania e renumita pentru izvoarele termale pe care le detine?Imi place sa vizitez locuri cu izvoare termale. (Ceva tipic japonezilor…). Daca voi avea ocazia mi-ar placea sa explorez astfel de locuri si intr-o tara straina . Imi place arhitectura cladirilor vechi. De aceea, vreau sa vizitez castelul lui Dracula.

11.Pe 14 octombrie ati anuntat lansarea celui de al treilea EP „The Awakening ” in cadrul Jackman Records.Vorbiti-ne despre acest EP. Va fi ceva diferit de stilul pe care il abordati de obicei?

Joe:
The World Against Us -este o piesa in stil metal. Soloul de chitara din intro cofera cantecului acel ceva special . Vorbeste despre tristete si nedreptatile din aceasta lume.

White Nights -a fost compusa in timpul turneului. A fost un turneu destul de obositor, dar acest cantec face referire la momentele distractive de care am avut parte la concerte. Le multumim prin aceasta piesa fanilor din Europa care au venit sa ne sustina .

Drown with me – am scris versurile anul trecut dupa ce am concertat la Japan CountDown si Makuhari Messe. In afara de elementele principale ce tin de vocea vocalistului si celelalte instrumente ,implica head banging si momente de respiro ,ca sa spun asa. Dupa aceea, instrumentele si vocea vocalistului revin.

Winter is coming
De obicei ,avem ca baza o piesa electro. Insa, in acest caz instrumentele vorbesc de la sine.

Realization
La fel ca si Broken Dreams ,aceasta melodie a fost selectata de Jackman Records pentru EP.

Broken Dreams -este prima noastra piesa compusa de noi. Deoarece ne reprezinta pe noi insine,o cantam in timpul tuturor concertelor noastre.Datorita schimbarilor facute si pentru ca a fost remixata suna diferit,dar intr-un mod interesant.

12.Cum va relaxati dupa concerte ?

Sho:
Beau o bere ,apoi ma odihnesc !

13.Fiind fani ai stilului metal /rock, care a fost primul artist sau prima formatie pe care le-ati vazut live ?

George:
Iron Maiden in Essen, Germania.

Sho:
Slipknot in Tokyo, Japonia.

Nils:
I-am vazut pe Slayer, Slipknot si Hatebreed performand impreuna in orasul meu natal ! A fost un show super tare ,pe care inca si acum mi-l amintesc foarte bine.

Flo:
Prima reprezentatie muzicala la care am asistat a fost un eveniment muzical in cadrul scolii la care a cantat o trupa formata din elevi . Un concert in toata regula a fost cel de la Rock am Ring unde an vazut o parte din formatiile mele favorite, precum Linkin Park etc.

Kunio:
Pentru prima data intr-un show ,i-am vazut pe Linkin Park in Tokyo!

Joe:
Papa Roach.

14.Creatia muzicala a carui artist v-a marcat ?

George:
L’Arc-en-Ciel “Heart” ,deoarece a fost primul album J-Rock pe care l-am cumparat.

Sho:
Pantera/Far beyond driven
Acest album a fost vandut in Japonia sub numele 【脳殺】(kill the brain) ,un album plin de riffuri heavy ce mi-a distrus creierul ca sa spun asaxD Daca nu as fi ascultat acest album, poate ca nu as fi cantat la tobe in felul asta si nu as fi ales genul asta muzical.

Nils:
Intrebarile astea mi se par mereu dificile cand vine vorba de ales anumite lucruri care imi plac !
Topul celor 3 albums care m-au influentat as spune ca este urmatorul:

  1. The Black Dahlia Murder – Unhallowed (mi-a trezit apetitul pentru stilul metal)
  2. In Flames – Colony (solouri de chitara)
  3. Papa Roach – lovehatetragedy (refrenuri indraznete!)

Flo:
In adolescenta, am ascultat o multime de genuri muzicale. Formatii care pot spune cu mana pe inima ca m-au influentat sunt Linking Park, Muse, Limp Bizkit. Dar, sunt si fan al celor de la Jamiroquai.

Kunio:
Multumita lui Hide am inceput sa cant la chitara electrica . Cand am cumparat CD-ul am incercat sa schimb ceva la piesele lui, pentru a -mi da seama daca pot sa le fac sa sune si mai grozav.
Am ascultat multe piese si in format BGM(Background Games Music) care m-au inspirat sa compun propriile me cantece.

Joe:
Albumul „Music” al celor de la 311 m-a marcat. Inca mai ascult albumul. Asta a fost principalul motiv pentru care m-am apucat de muzica.

15.Care e mesajul vostru pentru Ajia no Tengoku si cititori?

Kunio:
Noi, cei de la I Promised Once, suntem nerabdatori sa luam parte la noi provocari ! Vrem sa calatorim in lume cu muzica noastra si sa exploram locuri noi. Ne dorim de asemenea sa-i intalnim pe toti cei care nu au auzit inca de noi si sa le aratam de ce suntem in stare performand live!
Ar fi grozav daca ati incerca sa aflati mai multe despre noi. Cu sprijinul vostru vom putea realiza multe lrucruri grozave de acum incolo .Asteptam cu nerabdare oportunitatea de a ne expune abilitatile muzicale pe scena muzicii heavy metal .

*Le multumim baietilor de lPO si managerei lor pentru ca au facut posibil acest interviu *

Website                           Facebook

Lasă un răspuns

