13403326_1357415560953393_7716605365632125632_o

1.Multumim pentru acordat.Prezentati-va va rog cititorilor nostri.
Buna tuturor !!Suntem MEA , o formatie de visual kei din Indonezia.
Bare ca vocalist, Byu la chitara , Steve la bas si Shen la tobe.Suntem foarte incantati de acest interviu cu voi, cei de la Ajia no Tengoku.Contactati-ne pe Facebook si Twitter.Fiti la curent cu ultimele noutati despre noi.

2.Bare si Byu, voi doi ati pus bazele formatiei in iunie 2010.Dupa aceea ,vi s-au alaturat Steve si Shen.Inainte de a infiinta MEA, ati mai fost activi si in alte formatii?

Bare:Da, inainte de infiintarea trupei MEA , eu eram membru al formatiei „Devilish”,iar Byu apartinea de „rosemary marian ” .Eu si Byu ne-am intalnit la un festival japonez ,apoi am format MEA.
Debutul trupei MEA nu a mers asa cum ne asteptam.Bateristul nostru a parasit trupa si i-am urat „Bun venit !” lui Shen.La putin timp dupa aceea,basistul nostru s-a razgandit si el ,lasandu-ne cu un membru lipsa.Pentru o anumita perioada , am avut in formatie un support bassist .
Intr-o zi, un prieten ne-a recomandat un nou basist. Era vorba despre Steve. In cele urma , a intrat in trupa noastra.

3.Ce este MEALIZM ?Este cumva numele fanclubului vostru?
MEALIZM este noul nume al fanclubului nostru. MEARMY este veche nume al fanclubului.

4.CURE WORLD FESTIVAL si CURE VISUAL FESTIVAL STORY SIDE sunt festivale uriase din Japonia.Ati aparut si in revista CURE Magazine. V-ati reprezentat tara la aceste festivaluri mari. Este o mare realizare.Cum v-ati simtit la aceste evenimente ?

Steve : Este o onoare pentru noi ,ca membri ai unei formatii Visual Kei sa reprezentam Indonezia .Speram ca in viitor sa mai avem parte de un eveniment atat de mare. Probabil , unul mult mai mare, astfel incat sa facem cunoscut stilul visual kei in toata lumea.Asteptam cu nerabdare acea zi.

5.Se pare ca le-ati cucerit inimile japonezilor.Nu este prima data cand performati in Japonia, nu-i asa?Pana acum ati cantat in Japonia si Indonezia.Planuiti sa ajungeti si in alte tari din Asia ?

Steve : Nu inca,dar vom performa la Japan Festa 2017 in Bankok.Speram ca vom vizita si Europa si Singapore .

6.Noul vostru look este cool!Pe 30 aprilie ati lansat maxi singlelul „ETERNITY ” .Chiar m-a intrigat spotul publicitar despre „ETERNITY” publicat de voi pe Facebook. Care este ideea centrala a singlelui?

Shen : Va multumim ca ne-ati ascultat piesele .Apreciem asta!Ideea fost sa imbinam o serie de genuri muzicale .Am combinat metalul cu sunete disco ,rock si pop.L-am numit „ETERNITY”.Am vrut ca tuturor sa le placa melodiile noastre.

7.Numele de MEA vine de la Naitomea ,nu ? Va inspira Naitomea?
Byu : Naitomea nu a reprezentat o influenta pentru noi. Avem propriul nostru stil si propriul nostru look.
Da, numele nostru vine de la Naitomea.Daca il iei ca „Nai to MEA ” ,este ca si cum ai vorbi despre doua persoane diferite ,de vreme ce „to ” in japoneza inseamna „si”. „Nai ” si” MEA” se scriu cu aceleasi caractere cu care este scris numele”Magi „.Magi face parte din Super Sentai/ Power Ranges.

9.MEA a colaborat cu Rock District.Ca urmare, ati lansat o colectie de accesorii. Mai sunt disponibile acele bratari si lantisoare?

Bare : Desigur, sunt inca disponibile.Puteti face comanda la Rock District. Accesoriile noastre au fost create chiar de ei. Au multe lucruri grozave si multi iubitori ai visual keiului din Indonezia cumpara accesoriile celor de la Rock District! Nu uitati sa aruncati o privire la noile lor produse. De curand, au venit cu noi accesorii si tricouri!

13312719_1340079006020382_2612420473574365914_n

9.Pe 4 septembrie ati luat parte la Jak Japan Matsuri 2016. Participati in fiecare an la acest festival ?

Byu : Da, asa e.Acesta este unul dintre cele mai mare evenimente din Jakarta (Indonezia).Suntem mandri de acest lucru si ne bucuram ca am avut oportunitatea de a lua parte la Jak Japan Matsuri .

10.Lucrati la ceva piese noi? Daca da, ne puteti oferi cateva detalii?

Shen: Da, lucram la niste cantece noi, ce vor avea o noua combinatie de sunete si o noua tema muzicala, o tema legata de circ.

11.La ce ar trebui sa ne astemptam din partea voastra, a celor de la MEA ?

Shen : MEA merge in orice loc! Asteptati-va la un turneu european sau mai multe concerte live in Europa. Si asta, deoarece vrem sa ne facem cunoscuta muzica in toata lumea. Daca am avea ocazia,chiar ne-ar placea sa performam in Europa.O sa facem tot ceea ce ne sta in putere pentru Mealizm, pentru fanii nostri.

12.Ati luat parte la multe evenimente. Care dintre ele considerati ca a reprezentat momentul vostru de glorie, un moment in care ati iesit in evidenta?

Steve : Cure World Festival,Studio Coast si concertele din Japonia ,deoarece am cantat alaturi de artisti care ne-au inspirat.

13.Urmeaza vreo colaborare? Daca da, cu cine v-ar placea sa colaborati din nou?

Byu: In momentul de fata nu exista nici o colaborare.Va vom anunta daca va vom avea noi colaborari .

14.Luna octombrie a sosit.Anul trecut, multi artisti din Japonia s-au costumat in personaje anime. V-ati gandit cum va veti costuma? Apropo, cum se sarbatoreste Halloweenul in Indonezia?

Steve : In Indonezia ,foarte putina lume sarbatoreste Halloween. De obicei , purtam costume de monstri sau personaje infricosatoare.Dupa Halloween, vom scoate un nou videoclip cu tema de Halloween.

15.In incheiere, ce ati dori sa le transmiteti cititorilor nostri?

Toti :Vrem sa ne facem cunoscuta muzica peste tot. Ar fi grozav sa performam in tara voastra. Daca va place muzica noastra , invitati-ne sa concertam in tara voastra. Multumim foarte mult pentru interviu. Ne bucuram ca am reusit sa facem posibil acest interviu. Pe curand !

*Le multumim baietilor de la MEA si managerei lor pentru timpul acordat.*

Facebook                          Twitter

Lasă un răspuns

