14172009_10210258668608387_1463309309_n

1. Salut ! Suntem incantati sa va revedem. Va multumim ca ati ales Ajia no Tengoku inca odata.Cum v-a mers in ultimul timp ?

Foarte bine .Am luat o pauza ,insa incepand de saptamana care vine ,vom reincepe repetitiile si vom lucra la niste proiecte in care este implicata toata trupa. In ultimul timp a fost foarte cald si sincer sa fiu nu am fost capabil sa fac cine stie ce. Duc dorul acelei vacante de vara pe care acum ceva timp am petrecut-o in Suedia.

2. Care sunt planurile voastre in momentul de fata ? In interviul anterior v-ati exprimat dorinta de a concerta si in alte tari. Din intamplare Franta este una dintre locatii ?

Vreau sa imi iau chitara si sa cant peste tot . Daca un organizator de evenimente mi-o cere ,merg in orice tara sa cant . M-as simtit minunat ca artist . Acum ne pregatim sa scoatem un nou CD atat in Japonia ,cat si in Europa. De asemeanea suntem in cautarea unui keybordist si a unui alt chitarist. Desi , va fi cam dificil deoarece va trebui cante piesele piesele pe care eu le-am compus  , asta incluzand si riffurile mele … Cred ca va dura ceva . Totusi voi avea rabdare .

3.Nu cu mult timp in urma dupa ce ati scos videoclipul „Arde junto a mi ” , ati lansat videoclipul ” Muestra tu bandera ” . Nu va place sa va faceti fanii sa astepte , nu-i asa ?Care este ideea principala a piesei ” Muestra tu bandera „?

Da ,asa e. Nu vrem sa-i facem sa astepte prea mult . Prin acest videoclip am dorit sa aratam o alta latura a In a SCAR. Desigur , un alt motiv a fost promovarea noului nostru CD.

4.Am observat ca armonica piesei ” Muestra tu bandera ” este mai heavy in comparatie cu cea a melodiei ” Arde junto a mi ” . Este cumva acesta un mod de a va exprima identitatea ca formatie  prin muzica ?

Desi , aceast cantec este mai heavy ca ” Arde junto a mi „, pentru mine nu exista nici o diferenta intre ele . Desigur , apartine stilului heavy metal. Iti dai seama de asta atunci cand asculti refrenul.
Ambele au ceva in comun deoarece apartin aceluiasi stil si amandoua sunt piesele mele.
In opinia mea , in piese se poate observa cu ochiul liber libertatea de exprimare.Poate ca mult mai mult decat in trecut.

5. Jun, luna aceasta dumneavoastra ati concertat alaturi de Pedro Javier Cabrera la Barcelona. A fost o schimbare penru a va mai destinde ? Implica cumva vreun proiect ?

Il consider pe Javier atat profesorul meu de muzica ,cat si o persoana importanta mie care m-a invatat multe in ceea ce priveste viata . M-a facut sa imi schimb parerea cu privire la muzica.

El are acel ceva pe care eu nu il am. Spre exemplu.. cand vine vorba de muzica ,eu ma pregatesc intens pentru concerte si pentru inregistrari. Vreau ca totul sa fie perfect.
Insa el nu procedeaza asa. Cu doua minute inainte de concert,atunci pe loc isi schimba corzile chitarei si isi ia tonul.
M-a surprins la inceput , dar apoi m-am obisnuit. Si vara asta ne-a mers foarte bine.Am avut  trei concerte la Barcelona.

6. Cum merg inregistrarile pentru noul vostru album?

Inregistrarile s-au terminat. Acum am luat legatura cu o casa de discuri japoneza .Cu putina promovare tot va iesi bine. Il cunosc pe cel care detine casa de discuri de mult timp.E foarte bun la ceea ce face. De aceea l-am contactat.

7.V-ati gandit cu ce formatii ati putea sa incepeti o colaborare ?

Fireste ca da.In Spania nu exista trupe de Jrock sau Jmetal , asa ca vreau sa cant alaturi de niste prieteni japonezi. De asemenea imi doresc sa cant si cu BatAAr , o formatie din Suedia.

14111754_10210258667208352_17767749_n
8. Care a fost ultima melodie pe care ati ascultat-o ? Ce va place la acel artist sau formatie ?

ABBA. Ascult ABBA in fiecare zi. Si asta pentru au muzica buna. Tot zilnic ascult si muzica lui Takui Nakajima . Cred ca in Europa nu este atat de cunoscut ,dar este un cantaret grozav. Va recomand piesele sale.
Recent am inceput sa acord o atentie deosebita cantecelor lui妃阿甦-THE PIASS, pentru ca ma ajuta sa imi testez abilitatile. E profesorul meu din 1998. De la el am luat lectii de chitara .
Multa lume spune ca sunt un bun chitarist ,dar eu nu sunt de aceeasi parere. Desi ,continua ceilalti continua sa imi zica ca ma descurc foarte bine ,eu stiu ca nu este asa. Ascultandu-mi profesorul cantand la chitara ,imi dau seama cat de mult mai am de invatat pentru a deveni si mai bun.
Profesorul meu nu mi-a spus niciodata ca sunt un bun chitarist.Sper ca o va face candva. ahaha

9. Junichi, de ce brand apartine chitara pe care dumneavoastra o detineti acum ? Dar prima chitara ? Ce branduri va plac in general ?

Imi plac mult chitarele ESP . Reprezinta perfectiunea in toata puterea cuvantului. Eu detin un ESP cu sapte coarde. Nu ma intereseaza alt model . Prima mea chitara a fost un Gibson , insa nu o am aici. Am lasat-o in Japonia. Chiar imi placea .Suna bine ,dar tot ESP-ul ramane cea mai buna chitara a mea.

10.Ca tot veni vorba de instrumente,cand ati inceput sa cantati la chitara ?

La varsta de 12 ani. Totul a inceput cu piesa unui grup japonez numit BOOWY. Fratele unui amic de al meu facea coveruri pe melodiile lor . A fost un prim imbold . Din momentul in care i-am vazut pe cei de la X JAPAN , m-am pus serios sa invat sa cant la chitara. Dupa ce ma intorceam de la scoala ,zilnic le cantam piesele pana adormeam .

11. Va plac provocarile ? Daca da ,atunci de ce ?

Sigur ca da. E de la sine inteles ca poti obtine ceva ,insa poti si pierde . Sa incerci imposibilul are sens . Totusi, nu intotdeauna se termina cu bine .

12.Aveti vreun mesaj pentru cititorii nostri ?

Deja ati memorat numele formatiei mele , In a SCAR, nu-i asa ? Nu puteti spune nu.haha
Oferiti-mi doar cinci minute din timpul vostru liber . Aruncati o privire la videoclipurile noastre ,va rog . Daca nu e pe placul vostru e in regula.Dar inainte de a va decide daca va place sau nu , va rog sa imi acordati doar cinci minute si atat .

*Le multumim lui Junichi si formatiei In a SCAR  pentru interviu *

Website                 Facebook               Twitter

Lasă un răspuns

