Album cover

1. Va multumim ca ati acceptat interviul nostru. Este o mare onoare pentru noi. Ati putea sa le spuneti cateva cuvinte despre voi cititorilor nostri  ?

Kaori Kawabuchi:

Sunt cantareata ,dansatoare si stiu sa manuiesc sabia .

Jack :

Eu cant la shamisen , un instrument traditional japonez . Am inventat si propriul meu instrument. Se numeste ” Yomisen ” si il folosesc mereu cand performam.

Shuji Yamagiri :

Vocalist , chitarist si lider al trupei KAO=S

2.Dupa ce a fost infiintata in aprilie 2011, in anii ce au urmat ,formatia KAO=S a cucerit Europa si Statele Unite cat ai clipi . Chicago , New York , Los Angeles , Frankfurt si Londra au fost cateva dintre orasele unde ati concertat .Unde v-ar placea sa va reintoarceti ? Cum v-ati simtit cand ati performat in strainatate ?

Jack :

Mi-ar placea sa revad toate locurile pe care le-am vizitat inainte , dar Austin ramane un loc special pentru mine. Asta pentru ca a fost primul loc pe care l-am vizitat in Statele Unite , si de aceea ori de cate ori merg acolo ma simt conectat cu acea cultura .

Kaori:

Frankfurt , Germania este locatia care m-a impresionat profund .Am

stat la o familie de germani. M-au tratat ca pe un membru al familiei lor .

Shuji:
Exista o diferenta intre publicul japonez si cel european . In general , japonezii sunt mai tacuti fata de europeni.

3. ” Japanism Rock band ” este ceea ce descrie stilul vostru muzical ? Ce inseamna ” Japanism Rock band ” pentru KAO=S si ce semnificatie ar trebui sa aiba pentru cei care intra in contact pentru prima data cu muzica voastra ?

Shuji : Am fost inspirati de diverse surse e muzica .Muzica rock a avut o influenta speciala asupra noastra inca din adolescenta.
KAO=s foloseste shamisenul pentru a pune in evidenta tonalitatea puternica a muzicii si a stilului japonez .
Cu alte cuvinte , reprezentatiile cu sabia ale lui Kaori si dansul sau alcatuiesc definitia artei japoneze .
Totusi , fiind japonezi , acea muzica si cultura reprezinta ceva firesc pentru noi.
” Japanism Rock ” sau ” Japanese Art Rock ” insemna pentru noi o imbinare de stiluri muzicale venite din intreaga lume , o inspiratie oferita de stilul nostru nativ .

4. As vrea sa stiu care sunt motivele muzicale din spatele conceptului vostru muzical . Traditionalismul si modernismul se imbina perfect. Care ar trebui sa fie ” reteta personala ” a unui muzician din punct de vedere muzical cu privire la compunerea muzicii ?

Shuji :

Tristetea , puterea de a trece peste tristete si iubirea fata de natura.

Kaori :
Viata . Chiar daca te simti deznadajduit ,inca mai exista speranta.

Jack :

Cand compun muzica ,cateodata uit ca instrumentul la care cant este shamisenul. Insa , in acelasi timp realizez ca este un shamisen.
Daca ma gandesc prea mult la instrumentul meu , modul in care ma exprim prin muzica se schimba.Totusi , potentialul limitat al shamisenului nu are un impact atat de mare asupra mea atunci cand ignor ceea ce cant. Asa ca ,ma concentrez asupraceea ce inseamna un echilibru intre a crea ceva original si avantajele unice pe care shamisenul le ofera.

5. Personal, pot spune ca ma fascineaza tot ceea ce tine de cultura si folclorul japonez. Firul narativ al videoclipului ” Ogre of The Cherry Tree / Sakura no Oni ” , ma trimite inapoi in timp , in era cand vulpile si oamenii convietuiau impreuna. De fapt , despre ce se vorbeste in acest cantec ?

Kaori :

” Ogre of The Cherry Tree ” are ca tema ” lupta cu demonul launtric , propriul demon , si ideea de renastere ” .
Pentru mine masca cu chip de vulpe reprezinta cautarea propriei identitati.
In folclorul japonez , vulpea este privita ca un animal cu abilitati de transformare . S-ar putea spune ca nu are o identitate proprie .
Dandu-mi jos masca in timpul piesei , obtin un self propriu .

Group Shot

6.Popularitatea formatiei KAO=S a inceput sa creasca din ce in ce mai mult . ” Taimatsu ‘ , una dintre melodiile noului vostru album ” Down of the Planet Chaos ” lansat anul acesta in ianuarie va aparea in filmul lui Addison Heath ,intitulat ” Mondo Yakuza ” . Care este subiectul filmului si care este rolul trupei KAO=S in aceasta lume a mafiei yakuza ?

Shuji : Ca piesa ” Taimatsu : are ca simbol focul. Deoarece tema filmului ” Mondo Yakuza este razbunarea , m-am gandit ca melodia s-ar potrivi cu filmul .
Regizorului chiar i-a placut. Cantecul ” Jiware ” de asemenea a fost inclus in film . Am compus si alte piese in afara de acestea pentru ” Mondo Yakuza ” –Mondo Yakuza Official Trailer 

Rezumat al  filmului „Mondo Yakuza „:

Ichiro Kataki , membru al unui grup yakuza merge la Melbourne in Australia , dupa ce draga lui sora , Yuiko a fost ucisa de niste criminali . I se alatura lui Cassidy Arizona , care la randul ei aspira la acelasi tel .

7. Cei de la CNN v-au indragit muzica si v-au invitat la ” The Art Movement „. Trebuie sa fi fost un moment special pentru voi. Cum ati fost primiti ? Au existat emotii ?

Shuji :

In septembrie 2014, cei de la CNN International ne-au contactat si ne-au oferit oportunitatea de a fi intervievati .Au aflat de noi prin intermediul unui articol despre concertul noastru tinut la SXSW postat pe internet .

Kaori :

Mi-au ramas in minte luminile ce faceau parte din decor. Difera mult de stilul folosit in Japonia . Am fost incantata. Mi-au amintit de interviurile pe care mereu le-am urmarit la televizor.Mi-a placut foarte mult.

Jack :

Interviul a avut loc la Tokyo .Insa ,nu am simtit ca ” este un interviu tinut in cadrul CNN !”. Dar , atunci cand am vazut video-ul am ramas fara cuvinte . M-am simit onorat ,si asta pentru ca oameni din toata lumea au vizionat video-ul.

8. Revenind la folclor , atat cultura si muzica japoneza au ajuns sa fie cunoscute si tarile europene. Ce parere aveti despre asta si cum credeti ca vor evolua lucrurile pe viitor ?

Jack:

Anime-urile , manga si cosplay-ul sunt populare datorita internetului .Eu cred ca asta e grozav. Totusi, J-popul sau muzica japoneza in general ,nu este atat de populara inca .Cativa muzicieni , printre care si BabyMetal , au ajuns cunoscuti pe tot globul. Insa, muzica japoneza ca un tot unitar ,nu a devenit cunoscuta pe plan international.
Sper ca pe viitor ,artisti inzestrati cu originalitate si cu un simt unic al culturii japoneze vor deveni mai populari.

9. Kaori , dansul si reprezentatiile dumneavoastra cu katana sunt uimitoare , iar miscarile pe care le exectutati pe ritmul muzicii sunt impecabile. Toata lumea ar dori sa stie cat de multa practica este necesara pentru a ajunge la un asa nivel . Exceptand ” Captain Harlock ” , in ce alte filme ati aparut ? Care a fost personajul dumneavoastra favorit si din ce film este personajul ?

Kaori :

Am studiat Tate , arta dansului japonez cu sabia , timp de 10 ani . Am luat si lectii de Kung Fu, balet si arte martiale .
Personajul meu favorit este Serah Farron din FINAL FANTASY XIII, pentru ca a fost primul personaj pe care l-am interpretat .

10. Albumul ” Down of the Planet Chaos ” are cumva legatura cu incidentul de la Tohoku ?
Jack :

Shuji si eu am tinut o conferinta pentru prima data pe data de 11 martie 2011 , asa ca trupa are o profunda conexiune cu dezastrul lasat in urma de cutremur. KAO=S a luat fiinta la Tokyo , ca urmare a evenimentelor din 2011 ,cand regiunea Tohoku a fost cuprinsa de cutremure si de tsunami.
Am compus piesa ” ONE ” imediat dupa cutremur . ” ONE ” se regaseste si in ” Dawn of the Planet Chaos „.
Melodia ne vorbeste despre oamenii care si-au pierdut vietile in acel dezastru.Spune de asemenea si povestea unui barbat care isi pierde atat familia si orasul ,insa gaseste puterea de a merge inainte .
Este o ruga , un cantec ce inspira speranta .

Headshot2

11. Ce doriti sa transmiteti prin versurile voastre ?

Kaori :
Fi tu insuti . Tot ceea ce te inconjoara se afla intr-o continua conexiune , iar tu esti parte de asemenea din univers.

Shuji :
Puterea de a trece peste orice . Acceptarea a ceea ce urmeaza .

Jack : Speranta pentru toti .

12. Shuji , dumneavoastra ati descris povestea formatiei KAO=S prin intermediul unei manga.Acea manga mai este disponibila ? Ati putea sa ne expuneti cateva idei legate de aceasta?

Shuji : In 2012 , cand am fost in Statele Unite , fanii ni-au spus ca ar fi grozav sa poata citi o manga care sa ne aiba ca protagonisti pe noi , membrii trupei KAO=S.Asa ca ,am scris o poveste . Cu ajutorul unui prieten de al meu , am reusit sa creez aceasta banda desenata . O gasiti pe Amazon books si iBooks. In opinia mea, am devenit mult mai faimosi datorita acelei manga. As putea crea o alta manga tot pe tema KAO=S .

13.Jack ,in 2014 ati participat la o competitia mondiala de Tsugaru Shamisen si ati obtinut medalia de argint . Cand veti lua parte la o alta competitie? Cand ati inceput sa fiti pasionat de acest instrument ? la ce varsta ?

Jack : Competitia de shamisen se tine in fiecare an la Aomori. Tsugaru este un vechi cuvand ce provine din regiunea Aomori . Timp de 7 sau 8 ani am participat la fiecare competitie. Insa, anul acesta nu am reusit sa iau parte la concurs datorita programului meu incarcat. Probabil ma voi alatura celorlalti concurenti la anul . Nu sunt sigur inca.
Am ascultat pentru prima data piese interpretate la shamisen la radio pe cand eram in liceu.
Una dintre acele melodii, a fost cea a lui Hiromitsu Agatsuma ,foarte cunoscut pentru talentul sau de a canta la shamisen. El imbina muzica pop cu stilul tradional folosind shamisenul. A reprezentat ceva cool si interesant pentru mine. Imi doream sa cant si eu la acel instrument ,si astfel la varsta de 20 de ani mi-am cumparat un shamisen. Am inceput lectiile de shamisen la studioul din orasul meu natal . Acesta a fost inceputul carierei mele.

14. Am ajuns la finalul acestui interviu. Care este mesajul vostru pentru Ajia no Tengoku si cititorii nostrii ?

Kaori :
Va multumim ca ati citit interviul nostru . Ascultati muzica noastra si sustineti va rog KAO=S.

Jack :

Le transmit salutarile mele celor de la Ajia no Tengoku si tuturor cititorilor .Sunt JACK si cant la shamisen. Am fost o placere sa fiu intervievat de catre romani . Bucurati-va de muzica noastra si asteptati-ne .Va vom vizita .In viitor ,vom vizita Romania .

Shuji :

Sper ca se va ivi oportunitatea de a performa live in Romania. Ne-ar placea sa va intalnim pe toti . Aruncati o privire la muzica noastra pe YouTube sau iTunes.

*  Le multumim celor de la  KAO=S si PR-ului lor pentru cooperare  *

Website                 Facebook                   Twitter

Lasă un răspuns

