165366_157546070960367_3263062_n

1.   Buna ! A trecut ceva a timp  de atunci .  Dupa turneul  “ Three Worlds For You “  , ati avut  primul dumneavoastra interviu cu noi , nu-I asa ? Va multumim pentru oportunitatea  pe care ne-ati oferit-o de a va intervieva iarasi . Ce ati facut in tot acest timp ?  Ce s-a schimbat de anul trecut ?

Salut.  Va multumesc pentru acest interviu . Asa este , primul nostru interviu a  avut loc  anul trecut . Ma bucur  ca ne-am intalnit din nou in cadrul unui alt interviu. Haha

Dupa ultimul turneu , stilul meu muzica s-a schimbat  foarte mult si am inceput sa cunoasc oameni minunati cu care am vorbit despre muzica mea si proiectele mele solo.  Simt ca  lucruri noi  mi se vor intampla!

Cea mai importanta zi din acest an a fost  ziua de 1mai  : Reuniunea cu trupa MASK. Chiar , mi-as dori sa lansez un solo CD pentru ei .

2.  Intotdeauna am avut o oarecare curiozitate in ceea ce priveste lumea  artistilor . Cum este lumea artistilor ?  Cum ati putea dumneavoastra sa o descrieti ? Exista niste reguli ? Ce ar trebui sa faca un artist si ce nu ar trebui sa faca ?

Probabil  ca au o singura regula. Sa nu isi uite  pasaportul . Aaha

Eu inca nu sunt un artist de talie mondiala ,dar cred ca artistii  reusesc  sa-i faca fericiti sis a-i binedispuna pe cei din public cu muzica lor .

3.  Numele turneului dumneavoastra este  “ Where ‘s my honey ? – Call my name –“ . Unde este “ scumpa “ dumneavoastra  ?Credeti ca o veti gasi pe durata acestui  turneu ?

Mi-am gasit deja “ scumpa “ in Berlin. Numele ei este  “ Jack Daniels “. Totusi , poare ca imi voi gasi o draguta curand .

4.Recent , ati lansat noul single  “ i Wish to be Loved …” . Vorbiti-ne, va rog despre  acest single .

Acest single  este mai mult pentru fanii japonezi deoarece  melodiile  de pe acest  CD au fost deja facut cunoascute  peste hotare in 2015

5.Mi-ar placea sa aflu care este parerea dumneavoastra despre relatia dintre fani si artisti /formatii. Artistii sunt si ei oameni simpli ca si noi , insa fanii tind sa-I vada cu alti ochi , ca sa spun asa . Care este opinia dumneavoastra in ceea ce priveste  admiratia fata de un cantaret  preferat?

E grozav. E ceva ce imi place . Asta insemana ca artistul trebuie sa devina si mai bun pe zi ce trece pentru fani.

6.Lansarea albumului “ I Wish to be Loved …”  a avut loc pe data de 18 iunie , de ziua dumneavoastra .  Cum s-a desfasurat evenimentul si cum a fost ziua dumneavoastra ?  Ati primit cadouri ?

Concertul l-am tinut  impreuna cu basistul. A fost un sentiment placut.  Da , am primit un buchet frumos de flori si cateva sticle de vin.

297721_412910258757279_1653099048_n

7.Cum va merge cu turneul ?  Va distrati ?

Ma distrez pe cinste  si fiecare  show a fost diferit in felul sau.  In august vor fi 20 de concerte . Sunt foarte entuziasmat.

8.Ce dorinta ati vrea sa devina realitate , sa devina realitate ? Ce isi doreste SANA ?

Daca dorinta mea ar putea deveni  realitate  , mi-ar placea sa pot organiza  un turneu mondial intr-un singur an.

9.Unul dintre hobbiurile dumneavoastra este colectionarea de monede din tarile pe care le-ati vizitat . cat de mare a devenit colectia dumneavoastra ? Din ce tari ati reusit sa adunati monede pana acum ?

Una dintre colectii este completa acum.  Am reusit sa adun monede din Europa , SUA , Japonia , Ucraina , Rusia ,  Georgia , Singapore si  Malaezia.  Am deja cateva si din Polonia , Bulgaria ,Coreea , Tailanda , Kazakhstan, Cehia . Elvetia si alte tari .

10.In luna iulie ati pozat ca model pentru “ BABY, THE STARS SHINE BRIGHT “  . Cum v-ati simtit ?

A fost un eveniment  minunat .  Pe perioada cand  inca faceam parte din trupa  MaSK ,  pozam mult mai des . Cumva  a devenit nostalgic , insa cu aceasta ocazie am acumultat si mai multa  inspiratie.

11.De vreme ce ce sunteti la curent cu ceea ce este in trend , ati putea sa numiti cativa designeri  preferati ?

V-as recomanda  un accesoriu ce apartine de un brand japonez. Numele brandului este +α si cel al accesoriului宇宙ガラス (Uchuu Garasu ) .

13900129_1244192282279987_369976801450505259_n

12.Sunt multi artisti si cantareti care practica si actoria. Vom putea  sa va vedem  jucand intr-o drama japoneza sau in vreun film in viitorul apropriat ?  Timpul liber v-ar permite acest lucru daca  v-ati incepe cariera de actor ?

HaHa. Nu mai sunt interest  de actorie .  In 2012  obisnuiam sa joc in piese de teatru  in fiecare luna pe cand eram in Tokyo.  A fost o experienta placuta .

Probabil candva , undeva , daca voi avea  ocazia o voi face din nou .

13.David Bowie , King Crimson si LUNA Sea reprezinta principalele dumneavoastra surse de inspiratie cand vine vorba de muzica.  In ce mod v-au influentat stilul musical si stilul de a compune  muzica ?  Ce va-a placut la ei si ce-i face unici in opinia dumneavoastra?

Obisnuiau sa imi spuna sa nu imi fie teama  in ceea ce pot realiza prin muzica . Pentru a imi arata respectful fata de ei , compuneam piese pe care le dedicam lor .

14.Am observat in videoclipuri ca umpleti scena foarte frumos cu miscarile dumneavoastra. Sunteti foarte carismatic si atunci cand incepeti sa cantati la chiatara debordati de energie si emotii . Ati putea sa ne spuneti mai multe despre muzica dumneavoastra ? Cum este vazuta lumea prin ochii lui SANA ? Cum arata universul descris prin versurile dumneavoastra?

In primul rand multumesc foarte mult. Scena este viata mea . Asta insemna ca trebuie sa fie frumos , emotionant si dragut  . LoL

Incerc sa-mi fac muzica mai usor de inteles  ,insa sa-i ofer si o tenta emotionala. Imi doresc ca  oamenii sa nu-mi uite niciodata muzica si piesele , atunci cand le asculta pentru prima data.

Cand vine vorba de versuri capat inspiratie de la oameni cu care am discutat sau cu care m-am intalnit .Fiecare persoana reprezinta un univers propriu. Ei bine , interesul meu este  sa conectez oamenii cu muzica mea .

15.Din pacate , acest interviu se incheie aici. Ce ati dori sa le spuneti cititorilor nostri?

Buna tuturor cititorilor Ajia no Tengoku .Va multumesc  mult pentru ca ati acest interviu .Daca exista destule persone interesate sa ma intalneasca , candva voi veni sa va vizitez  orasul. Asa ca abia astept ca acea zi sa vina . Multumesc.

 * Le multumim lui SANA si managerei sale pentru interviu *

Website                                   Facebook

Lasă un răspuns

