3_b

1. Imi pare bine sa va cunosc ! Suntem bucurosi ca aveam sansa sa va intervievam. Va rog sa va prezentati .

Rose Noire este un duo gothic format din Louie si Jill .
Muzica noastra are la baza muzica clasica , pe care o combinam cu alte stiluri , spre exemplu , rock, club music si hip hop.

2. A trecut ceva vreme de cand am ascultat niste formatii de gothic industrial.Am ascultat pentru prima data muzica voastra , si pot spune ca am ramas fascinata . Acel aer aristocratic inspirat de tinutele voastre si acea tenta clasica adaugata sunetului de gothic industrial , m-a lasat fara cuvinte. Ati putea sa ne spuneti mai multe despre voi ?

Cred ca am inceput sa studiem muzica clasica de la o varsta frageda. Deci , nu are nici o legatura cu acea asa zisa cultura Goth -Loli din Japonia , este vorba de o educatie muzicala traditionala.

Mai tarziu , am capatat interes si pentru alte genuri muzicale. Sunt de parere ca muzica noastra este unica din acest motiv.

3. V-ati facut debutul in 2009. In anii urmatori ati avut o multime de showuri live . Unde ati performat pentru prima data ? Care concert v-a ramas intiparit in minte si care ar fi unul dintre show-urile live pe care vi le amintiti in acest moment ?

Nu imi amintesc unde am performat pentru prima data …Insa imi aduc foarte bine aminte de un show din Statele Unite ale Americii . Asta datorita faptului ca am fost de multe , multe ori in strainatate ,insa nu ca Rose Noire.

4.Am aruncat o privire la cateva dintre videoclipurile voastre , printre care si ” Alice „.Intotdeauna va inspirati din povesti ? De ce ” Alice in Tara Minunilor ” si nu alta poveste ?

Nu , nu am fost inspirat de poveste . In ceea ce priveste ” Alice ” , am compus mai intai rifful scurt al intro-ului , apoi l-am facut mai lung . Este exact invers , intro-ul mi-a inspirat ideea de poveste a lui Alice.

5.Nu mai are rost sa va intreb unde v-ati intalnit ,deoarece amandoi ati urmat cursurile de Muzica si Arte Frumoase ale facultatii Tokyo National University . Totusi , este ceva ce ma intriga .Louie , din informatiile despre trupa voastra am aflat ca dumneavoastra si Jill sunteti ” band siblings ” . Sunteti si frati de sange ?

Da, suntem frati !

30329-louierosenoire-vifh

6. In ce consta conceptul vostru muzical ? Ca si genuri muzicale ,  am observat ca nu va limitati doar la unul singur , ci incercati sa combinati  mai multe tipuri de muzica . Este la fel cand vine vorba de conceptul vostru ?

Aceasta este o buna intrebare , pentru ca pentru mine chiar este o problema serioasa. Am incercat sa fac asta cu mai multe piese , dar daca adoptam toate stilurile , nu va mai fi ” Rose Noire ” .Asa ca noi spunem ca la baza muzicii noastre sta muzica clasica.

7. Revenind la ” Alice ” , Louie , cum suna ” Alice in Tara Minunilor ” descrisa prin versurile voastre ? Cum este Alice din povestea voastra ?

Nu are la baza povestea lui Alice .Conceptul vine de la ideea de vis . Nu putem ajunge la concluzia ca este real sau este un vis . Ne-am trezit din vis , dar ne aflam inca in visul cuiva.

8. In martie 2011 , ati lansat melodia intitulata ” Charity track ~Power To Revive ” . Are legatura cu vreun eveniment de caritate sau act de caritate la care ati luat parte ?

Cu  un eveniment de caritate  nu prea decent ,insa am crezut ca muzica noastra ar putea sa inveseleasca pe cineva.

9.In 2007 ati devenit castigatorii concursului SONY -ZOOM DEMO tape competition .Cu ce melodie v-ati prezentat la acea competitie?

Numele cantecului este ” awarness „.

10.“ QUO VADIS “ este unul dintre cele mai recente albume lansate. Care ester tema albumului ?

“ QUO VADIS “ este un album ” rearanjat ” in stil acustic ale unor piese mai vechi de ale noastre .

11.“ Dual Evil “ este o melodie grozava. Este singura piesa instrumentala pe care ati compus-o?

Nu , am lansat si ” Synapse ” ,ce face parte din albumul ” Sanctuary „.

jill_rose_noire_34294
12. Va rog sa ne explicati semnificatia urmatorului fragment din ” Narcism ” :
“ It is over , cannot be back / In a blue clock I have /Stopped working after you had gone /Where are you?/ I was looking for you /Listen to my music /Feel it in the wind “ .Ce ati dorit sa le transmiteti ascultatorilor ? V-ati gandit la ceva in mod deosebit cand aticompus aceast cantec ?

Am compus pentru ” Narcism ” mai intai melodia ,apoi versurile . Exprima amintirile mele legate de lucrurile importante pierdute.

13. Cumva ,timbrul dumneavoastra vocal pare a fi mai inalt ca intensitate in comparatie cu timbrul vocal al altor artisti. Cum va mentineti flexibila vocea?

Nu, inca incerc sa imi dezvolt abilitatile. Si imi doresc ca in viitorul apropiat sa va arat o voce cu totul si cu totul schimbata !

14. Cum ati descrie lumea voastra , a Rose Noire iubitorilor de muzica clasica care nu s-au intalnit inca cu stilul de muzica gothic industrial imbinat stilul clasic ?

Este dificil deoarece noi nu mai apartinem de sfera muzicii clasice . Daca este obligatoriu si chiar trebuie s-o spun , voi spune ca ” Muzica clasica este potrivita si pentru o era moderna ca aceasta !”

15. In incheiere , ce ati dori sa le transmiteti cititorilor nostri ?

Va multumim pentru interesul aratat  fata de Rose Noire ! Speram sa va intalnim fata in fata !!

 

* Multumirile noastre trupei Rose Noire pentru timpul pe care l-au acordat discutiei noastre si pentru amabilitatea lor *

Website                     Facebook                        Twitter

Lasă un răspuns

