13131048_993708567377182_8352581858953095247_o

1.  Ati putea sa va prezentati va rog?

Suntem o formatie unica de Jrock ,Jmetal din Spania si pentru moment avem mai mult concerte in Barcelona ,dar imediat ce vom lansa urmatorul CD vom incepe sa concertam si in alte tari. Asa ca , pentru mine acesta nu reprezinta inceputul.Abia dupa ce vom scoate noul CD , voi putea spune cu adevarat ca fac parte din aceasta trupa.

Cat despre muzica , eu compun versurile si melodiile. Si Adrian , obisnuia sa compuna muzica pentru formatia noastra. Prin muzica vreau sa exprim nostalgia si tristetea . Din punct de vedere tehnic , exista o mare diferenta intre noi si alte trupe.

2. Junichi , dumneavoastra sunteti fondatorul proiectului ” In a SCAR ” ce a aparut in 2012. Mai exact cand v-ati mutat din Japonia in Spania ? De ce ati ales Spania?

Am ajuns aici pe la inceputul anului 2012. Atunci doar ajutam un cantaret si nimic mai mult. La finele anului 2012  mi-am cautat membrii pentru formatie. Inainte , pe cand ma aflam in Japonia , aveam un productor si organizator ce era de loc din Spania .

Dupa ce trupa din care am facut  parte s-a destramat , nu imi mai doream sa fac nimic . Producatorul m-a invitat sa merg  cu el in Spania , si am decis ca voi pune bazele unei noi formatii acolo.Totusi ,nu ma interesa locatia. Tot ceea ce vroiam era sa fac muzica intr-o tara din Europa.

3. Cum i-ati cunoscut pe Paul , Adrian si Adri ? Prin intermediul unui fel de casting ?

Paul a parasit trupa. Acum avem un nou baterist  cu mult mai multa experienta.

L-am cunoscut pe Adrian in 2014. La acea vreme vroiam sa imi schimb membrii formatiei . Am cazut de acord sa facem un experiment si sa cantam impreuna.Atunci mi-am dat seama ca el poseda acel ceva special. Este un cantaret exceptional.  Mai are nevoie doar de putin elan pentru a ajunge si mai sus.

Cu Adri m-am intalnit in 2o15. Basistul nostru nu a putut sa cante alaturi de noi la un concert , si i-am cerut sa ni se alature . Este o persoana serioasa si desi are nevoie de mai multa experienta , cu siguranta va progresa rapid in timp si se va obisnui cu trupa .Daca va continua asa va progresa si mai mult .

4. Ce ati putea sa ne spuneti despre primul vostru CD ” Spirits ” lansat in octombrie 2013?

Este deja de domeniul trecutului. Acum inregistram un  LP (Long Play) .

5. Am observat ca ati avut  multe concerte in Spania .Cand va veti afirma si in Japonia?Cand veti concerta acolo?

Cu siguranta , dupa lansarea LP-ului.

11988425_10153894291489674_1775754923650276429_n

6. In mod personal, piesa mea preferata este ” Kizu ” . Insa , noul single ” Arde junto a mi ” mi-a atras atentia . Versurile sunt atat in japoneza ,cat si in spaniola. A fost o miscare inteligenta. Ce se ascunde in spatele invitatiei” Arde junto a mi ” ?

Am ales aceasta metoda pentru ca am vrut sa compun muzica pentru toata lumea.  Pentru fanii fostei mele formatii ce niciodata nu mi-au ascultat melodiile in dialectul castelan si pentru cei care inteleg acest dialect.

Nu voi schimba acest stil in care imbin japoneza cu dialectul castelan.Cred ca multe alte trupe vor incerca sa ne copie stilul ,dar nu imi prea pasa. Chiar daca ne vor copia , noi vom fi mereu primii  care am promovat acest stil.

7.Care credeti ca sunt genurile de muzica care v-au influentat in mare parte ?

 Death metalul melodic din nordul Europei si rockul japonez traditional.

8. Ce va motiveaza ca sa avansati in cariera ?Ce va intareste vointa?

Ca sa fiu sincer nu stiu.Sa compun muzica si sa cant la chitara sunt intocmai ca si nevoile fundamentale de a manca si a dormi …necesare pentru a supravietui.

9. De curand , ati inceput sa lucrati la un nou album. Ati putea sa ne dezvaluiti numele urmatorului vostru album?

Probabil se va numi ” ESTE MOMENTO ” , dar nu sunt inca sigur.

10.De ce ati ales ” In a SCAR ” ca si nume al formatiei voastre? Conceputul vostru in sine are la baza ideea de ” a sangera ” datorita unei iubiri pierdute ce a lasat in urma o cicatrice?

Initial am vrut ca numele trupei sa fie ” SCAR”. Insa , deja exista o alta formatie  cu acel nume .Si  da , inca de la inceput am vrut sa exprim „cicatricea”  lasata in gandurile mele.

11. Vi s-a intamplat vreodata sa va fie teama sa urcati pe scena?  Aveti emotii inainte de a intra pe scena?

Nu mi s-am intamplat asa ceva.Inainte de a urca pe scena , timp de doua minute am emotii ,apoi imi trece. Niciodata nu mi-a fost teama. Si asta pentru ca am cantat pe scena de mai multe ori. Am depasit numarul celor 300 de aparitii ale mele .

12.Care este mesajul vostru pentru cititorii nostri?

Inainte de a decide daca va place stilul nostru sau nu ,aruncati o privire la videoclipul nostru.Daca va place ,atunci ascultati -ne si piesele. Daca nu va place , prezentati-ne trupa voastra favorita. ahaha

*Ii multumim lui Junichi si colegilor sai de trupa pentru cooperare *

Website                       Facebook                        Twitter

 

Lasă un răspuns

