11846641_656846361118464_5781086712514032685_n1 .Buna , imi pare bine sa va cunosc! Ati putea  va rog sa ne spuneti cateva cuvinte despre voi?

Salut , incantati de cunostiinta. Suntem Soul Kitchen .  Activam ca formatie din 2013,adica cam de patru ani! Piesele sunt compuse de Shunsuke Tanaka ,iar  ca instrumentisti ii avem pe Iori Furukawa (basist ) si Kuniharu Tsujioka ( baterist ).

2.Personal , imi plac foarte mult melodiile din animeuri si am fost foarte bucuroasa ca am putut sa va ascult muzica. Shunsuke , timbrul dumneavoastra vocal imi aminteste de Masamune Kusano de la Spitz .El este cumva unul dintre artistii care v-au marcat?

Shunsuke :  Si eu iubesc animeurile ! Urmaresc cateva serii anime . Fac asta saptamanal si niciodata nu le ratez. Cat despre intrebarea legata de Spitz , primul meu CD pe care l-am cumparat a fost de fapt , unul dintre albumele lor . Am si facut ceva coveruri ale pieselor lor.

3. Intr-un interviu ati afirmat cat toti v-ati intalnit prin intermediul  websitelui Mixi. Cum a fost intalnirea voastra? Exista vreo intamplare memorabila a primei voastre intalniri?

Kuniharu : Prin intermediul internetului  ne-am pus de acord sa formam o trupa ce realiza coveruri pe muzica occidentala si atunci ne-am intalnit pentru prima data toti trei. Le-am spus ca imi doream sa infiintez o formatie alaturi de un vocalist si atunci Shunsuke mi-a zis : ” Ei bine , eu am cateva piese originale in japoneza !” (rade).Asa ca ,  i-am trimis imediat un email lui Iori, colega noastra de trupa care canta la bas , spunandu-i : ” Am gasit un vocalist uimitor ! Tipul asta e ” beton ” ! (rade ) .

Shunsuke : Ceea ce m-a impresionat a fost dorinta lui  Kuniharu de a canta melodii originale. Daca nu ar fi fost el , Soul Kitchen nu ar fi existat.

4.  Una dintre melodiile voastre se intituleaza ” What if Cinderealla was a witch ? ” . Suna intrigant . Cum ati proceda daca ati fi intrebati acelasi lucru de copii vostri? Ce le-ati raspunde ?

Shunsuke : De fapt , se numeste ” MOONDANCE” si este una dintre melodiile de pe primul nostru album “a:la:carte.” . Le-as spune copiilor ca Cenusareasa a fost o vrajitoare pentru a le stimula imaginatia (rade ).

Kuniharu: Le-as spune ” Adultii sunt infricosatori, nu-i asa ?” (rade).

5. V-ati facut cunoscuti in lumea muzicala in 2013 lansand single-ul ” Soul Kitchen”.Ce insemna de fapt ” Soul Kitchen „? Care este ideea care sta la baza singlelui?

Shunsuke : Ne-am numit trupa dupa un cantec ce apartine formatiei americane ” The Doors ” pentru ca ne -a placut foarte mult cum suna . (rade) Nu cred ca mai este nevoia sa spun ca ii adoram pe cei de la ” The Doors” !

Kuniharu : Pentru single-lul ” Soul Kitchen ”  am facut o selectie a pieselor  compuse in studio. Inca mai cantam acele melodii la concerte.

6. Cantecele voastre sunt placute si usor de ascultat ,ca sa spun asa.  Dintr-un motiv anume , ascultandu-va piesele  m-am simtit ca si cand as fi ascultat o poveste.   Aducand in vedere povestile , ati putea sa ne spuneti care sunt motivele muzicale pe care v-ati bazat pentru a compune ” Stardust „?

Shunsuke :  Cand am compus ” Stardust ” am inceput cu refrenul. Apoi mi-au venit in minte versurile si muzica pentru refren .Cumva m-a facut sa ma gandesc la o legenda japoneza – o poveste de dragoste ce-i descrie pe Orihime si Hikoboshi si prima lor intalnire. Pentru versurile ” Precum un delfin innotand in oceanul aurorei boreale ” si   ” Steaua cazatoare ce stralucea si-a lasat viata in urma ” , m-au inspirat stelele ,cerul noptii si Tanabata ( Tanabata este un festival japonez ce are la origine legenda lui Orihime si Hikoboshi) .

7. Cum este sa fii o formatie Jpop printre atatia  artisti si formatii  faimoase ? Este o provocare ?

Shunsuke : Intotdeauna compunem muzica cu gandul ” Vrem sa ajungem  din urma acele formatii de succes candva !”  Totusi , in acelasi timp , cred ca este o adevarata provocare sa faci asta ,stiind ca exista atat de multe genuri muzicale. Dar , as putea spune ca esti un artist de succes atunci cand cineva iti asculta muzica si ei sau lui ii ramane piesa ta  in minte.

Kuniharu : Este adevarat ca pe scena muzicii exista foarte multi artisti cunoscuti. Insa , cred ca melodiile lui Shunsuke ar putea cu siguranta sa eclipseze piesele altora. In opinia mea , nu conteaza daca esti faimos sau nu , ci mai degraba tine de a avea o sansa sau noroc .Asta e parerea mea, daca e sa compari piesele lui Shunsuke cu ale altor artisti.  Cantecele lui chiar merita sa fie recunoscute.

Iori : Jpopul este usor de ascultat si iti invadeaza cu usurinta mintea , ca si cand ai fredona  acele melodii  zi de zi . Dupa parerea mea, Soul Kitchen este o trupa care „apealeaza ” la acest instinct natural .

8. Ce ati putea sa ne spuneti despre cel de al treilea single ” Puzzle „?

Shunsuke: Piesele incluse in acest  single sunt ” Kibou no Uta ” , „Puzzle ” si „Natsuzora”.Am compus ” Kibou no Uta ” ,amintindu-mi de micul papagal pe care il aveam acasa. Prin acea melodie mi-am exprimat dorinta  in legatura cu acea pasare , dorinta de a o vedea zburand libera in inaltul cerului , chiar daca reprezinta o provocare.

„Puzzle ” este un cantec ce are ca subiect un moment al vietii mele , si anume acela cand iubita mea mi-a dat papucii. Ei bine , este specialitatea mea.(rade ) Cred ca suna emotionant si in acelasi timp inovativ. Ca inspiratie pentru ” Natsuzora ” m-am folosit de peisajul cartierului in care am locuit – imaginea marii . Ma vedeam mergand pe bicicleta cu viteza simtind razele soarelui soarelui de vara . Dupa parerea mea , fiecare piesa are ceva diferit , ceva care te face sa le asculti iar si iar.

13148219_1721928254685882_950010092_o

9.Iori si Kuniharu , amandoi ati facut parte din trupa Canopus . Care sunt cele mai frumoase amintiri pe care dumneavoastra  le aveti legate de fosta voastra trupa?

Pe timpul cand faceam parte din formatia Canopus eram foarte activi. Daca fiecare membru al trupei avea doua zile libere, obisnuiam sa calatorim in orase aflate la mare distanta pentru a tine un concert. Desi , timpul petrecut alaturi de Kuniharu in acea trupa a fost scurt , sa calatoresti din est spre vest era chiar placut.  Deoarece mai tot timpul  am cantat cu Kuniharu , acea trupa a reprezentat un inceput al nostru.

10.  Shunsuke, de vreme ce sunteti un mare iubitor al animeurilor , ati putea sa ne spuneti care anime a reprezentat o mare inspiratie pentru dumneavoastra  si care sunt animeurile pe care le indragiti ?

Shunsuke : Este o intrebare grea , pentru ca  este dificil sa aleg  animeurile mele preferate.  (rade ) As putea spune ca una dintre seriile mele  anime favorite este  “K-On!” ,deoarece chitara pe care o detin este acelasi model ca cea din anime. (rade) In orice caz , ma inspira animeurile cu teme realiste . In special , „Your Lie in April  ” care m-a inspirat foarte mult.

11. Cand auziti cuvantul ” muzica ” la ce va ganditi ? Ce va vine in minte in acel moment?

Shunsuke :  Distractie cu prietenii , savurand o gustare sau o bautura .

Iori : Mica petrecere dupa concerte

Kuniharu : Ceva distractiv de ascultat sau de cantat

12. Kuniharu , ce vedeti dumneavostra in Williams , Keith Carlock  si   Buddy  Rich ?  Va regasiti in ei ? Ce va place cel mai mult la ei ?

Kuniharu : Cred ca ceea ce acesti artisti au in comun este faptul ca iti transmit emotiile lor cand performeaza.  Ei nu incearca sa cante perfect ,dar isi exprima emotiile prin intermediul tobelor. Sunt unici si au propriile lor stiluri muzicale , asa ca pentru mine sunt niste modele dupa care ma ghidez. Mi-ar placea sa fiu un baterist care sa poata transmite emotii si sentimente prin instrumentul la care cant.

13. Care credeti ca a fost  cea mai mare realizare a formatiei voastre ?

Kuniharu : In decembrie 2015 , am participat la un concurs si am fost alesi castigatori dintre aproximativ 7500 de formatii. Am primit un premiu numit ” Judges Special Awards ” si am cantat alaturi de artisti mari .Am vorbit cu unul  dintre muzicienii aceia faimosi si am inceput o colaborare impreuna. Eram convins ca melodiile lui Shunsuke si Soul Kitchen merita sa devina cunoscute .

14. Cateodata este dificil sa alegi un gen de muzica care sa se potriveasca caracterului tau. Cum putem descoperi genul de muzica care ni se potriveste ? Cum ati procedat voi?

Shunsuke : Obisnuiam sa citesc carti precum ” 500-Cele mai bune clipuri occidentale ”  si imi notam orice gaseam in reviste . Printre toate acele clipuri mai gaseam si ceva cate ceva care era pe placul meu. De asemenea verificam si informatiile despre CD .Asa mi-am extins colectia muzicala .

15. Timpul nostru se opreste aici. Ce v-ar placea sa le transmiteti tuturor celor din Romania ?

Shunsuke : Sunt impresionat de faptul ca ,desi ne despart oceane ne ascultati muzica ! Sper ca vom putea vizita Romania pentru a tine un concert si nu doar pentru a ne bucura de obiectivele turistice. Va rog sa ne oferiti o primire calduroasa ,daca acest lucru se va intampla candva ! Voi face de asemenea tot ceea ce imi sta in putinta pentru ca unul dintre cantecele noastre sa devina coloana sonora a unui anime (rade).

 Iori :  Desi , sunteti dintr-o tara straina departe de  Japonia ati reusit sa descoperiti Soul Kitchen . Va multumesc .Sper sa am sansa sa performez in tara voastra candva .

Kuniharu : Cu siguranta voi veni in Romania ! Dar pentru  asta , mai intai imi voi face un pasaport (rade).

Toti : Va multumim mult!

 

*Le multumim celor de la Soul Kitchen pentru cooperare si timpul acordat *

Website                                          Facebook

Lasă un răspuns

