397897_592077607477195_1606278465_n

Albumul  ” STRAGRAPH” este primul album al formatiei  STRAGRAPH lansat pe data de 9 martie 2014 si contine 6 song track-uri , fiecare cantec reprezentand o continuare a celuilalt , in spatele ficaruia dintre ele ascuzandu-se  o poveste.Incepe cu ” Nothing ” ,o piesa dinamica si continua cadenta puternica creata de chitara , bas sitobe  cu ” A.T.A”, un ” Auto Time Adjuster”, menit sa mareasca ritmul alert , apoi vocea vocalistului isi face aparitia pentru a completa scena.Reintorcandu-se  la ” sursa” de la care provine , sunetul metalic al instrumentelor recreeaza ideea de ”Native World ” si viitor.  O aura pozitiva cuprinde fundalul cu ” Morning come ” si incetul cu incetul totul pare sa se opreasca, soaptele abia audibile ale solistului ,facandu-se auzite.”Cross Time” pune in evidenta visele cu privire la viitor care se regasesc ca tema in ” Native World”, aducand cu  ele si promisiunea de a pasi pe calea care duce spre locul unde personajul descris in versuri incearca sa ajunga.Raspunsul il gasiti in punctul de oprire al ciclului de initiere, increderea in propriile forte revenind, sentimentul de ” Over the way ” , fiind exprimat prin notele inalte si puternice pe care le atinge spre sfarsitul melodiei chitaristul.In concluzie, este o capodopera in toata puterea cuvantului.Sunt piese ce merita sa fie ascultate si de care nu te vei satura. Deci, daca te afli in cautarea propriului tau vis si nu ai gasit raspunsul pe care il asteptai inca , cu siguranta il vei gasi cand vei asculta ”STRAGRAPH”.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: