12122586_188269538174027_8502642489686104517_n

1. Va rog sa va prezentati cititorilor nostri si sa ne spuneti cateva cuvinte despre dumneavoastra.

Re:i : Ma numesc Re:i . Sunt vocalist si compozitor pentru Jack Rose .

Aki : Sunt Aki, compozitor si keyboardist

2. Ma simt onorata sa intervievez o formatie veche cu atatia ani de activitate.Cum va simtiti acum ca v-ati intors pe scena? V-a fost dor sa fiti pe scena?

Re:i : Sunt foarte fericit ca m-am intors pe scena si ca mi-am reluat activitatea , deoarece doar pe scena simt ca traiesc. A trebuit sa ma reintorc pentru a ma simti cu adevarat acasa !

Aki :  Au trecut trei ani de cand ne-am intrerupt activitatea muzicala , insa traiesc cu sentimentul ca timpul nu s-a oprit in loc pentru Jack Rose . Stand din nou pe scena, trei ani mai tarziu , ma simt ca si cum am continua ceea ce am lasat neterminat la acea vreme.

3. In ceea ce priveste trecutul trupei si intreaga voastra cariera , daca ati putea merge inapoi in timp ati schimba ceva ? Daca da , care ar fi acel lucru ? De ce ?

Re:i :  In ceea ce ma priveste , nu exista ceva ce as dori sa schimb in special ! Probabil acum intelegem vechile piese mult mai bine si le cantam intr-un mod mult mai direct.
Aki  : Intrega viata ne-am dorit sa gasim un sunet care sa defineasca Jack Rose. ” Nucleul principal „, ca sa spun asa , nu s-a schimbat prea mult , ci a evoluat si am vrut sa aratam asta tuturor.

4. Trecand prin atatea cu trupa , care credeti ca este cel mai important lucru pe care trebuie sa il inveti in aceasta viata ? Care este sfatul dumneavoastra pentru formatiile care se afla la inceput de drum, mai ales ca in ultimul timp multe alte trupe s-au destramat?

Re:i : De obicei ,eu nu vorbesc despre asta, dar am un sfat pentru toti cei care si-au format acum o noua trupa : Puteti s-o faceti ! Nu va fie teama ca veti esua !

Aki : Cred ca este important sa realizezi ceea ce iti doresti in viata , bazandu-te pe propriile forte si cunostinte.

5. Exceptand muzica, ce alte hobby-uri aveti ?

Re:i :  Daca de acum incolo , ar inceta sa imi placa sa butonez mobilul sau smartphonul , as muri lol

Aki : Nu am niste hobby-uri deosebite , dar imi plac manga ca ” Saint Seiya ” , ” Rurouni Kenshin ” si recent si ” Shingeki no kyojin „.

6. Ce ne puteti spune despre perioada in care ati stat departe de fostii membri ai trupei ?

Re:i  : Ceilalti membrii au parasit formatia datorita parerilor diferite pe care le aveau in ceea ce priveste muzica. Este una dintre cele mai grele decizii , dar fiecare continua sa fie puternic si sa mearga pe o cale diferita.

Aki : In opinia mea , la acea vreme existau diverse alternative . Pot spune ca nu este corect . Totusi , Jack Rose a devenit ceea ce este acum datorita faptului ca membrii trupei s-au schimbat.

12079437_929846327087883_4641429958200522736_n
7. Va rog sa alegeti cateva piese de ale voastre si sa ne povestiti cate ceva despre ele.

Re:i  : Mai intai v-as recomanda piesa ” Shikuretto Meru ” (Secret Mail) , pentru care am realizat noul nostru videoclip ! Inainte am facut un videoclip pentru melodia ” Regret ” , care de asemenea imi place foarte mult. Imi plac cantecele rock in care tensiunea creste pe masura ce canti !

Aki : Cat despre mine , vreau sa cred si sper ca melodiile exprima cu tarie ceea ce conflictul uman reprezinta sub forma unor electrozi aflati la poli total opusi , precum pasiunea si calmitatea. In aces sens , un cantec care imi place este ” Himawari ” . Sau o piesa de dragoste ca ” DeeP~kare kara no meseji ” .

8.Care dintre voi se ocupa de compunerea versurilor ? Dar de aranjamentul muzical?

Re:i Versurile sunt scrise de mine ! Versurile constau in 20% experienta si 80 % iluzii lol

Aki : Eu compun muzica. In timpul concertului, ascultand muzica ti se va parea ca totul se petrece in cadrul unui video.

9. In luna noiembrie a anului trecut ati pregatit un concert pentru fanii japonezi. Se gasesc in planurile voastre si suprize pentru fanii europeni?

Re:i : Deocamdata ,nu am planuit nimic pentru Europa, dar mi-ar placea sa ma ” dezlantui ” in cadrul unui concert tinut acolo daca as avea ocazia !

Aki : Chiar daca in momentul de fata avem activitati mai mult in Japonia , ne-ar placea ca muzica trupei noastre , Jack Rose sa fie facuta cunoscuta in diferite locuri si desigur ne-ar incanta ideea de a performa in Europa.

10. Vorbiti-ne va rog despre noul vostru album ” B-REAK ” .

Re:i : Acest album a devenit unul dintre cele mai bune albume pentru Jack Rose ! Asa cum o spune si titlul albumului , scopul nostru este de a crea ceva nou si de a pune capat trecutului ! Este recent inregistrat , inclunzand de aceasta data noi aranjamente muzicale , o noua echipa si noua identitate a Jack Rose !

Aki : Motivul pentru care am lansat noul album este lasarea in urma a drumului ce duce spre trecut ,distrugerea a tot ceea ce tine de cei 3 ani lungi de pauza. Aranjamentul muzical este modern , iar piesele in sine sunt o capodopera.

11. Acum ca v-ati intors veti filma un nou videoclip?

Re:i : Am vrut ca noul videoclip pe care l-am lansat sa sustina cumva revenirea noastra.Chiar imi place mult modul in care a fost realizat videoclipul si ” lumea ” surprinsa in cadrul acestuia.

Aki : Imi place mult clipul facut pentru ” Secret Mail ” . Activitatea pe durata filmarii , machiajul si costumele , toate mi s-au parut interesante.

12. Ce asteptari aveti de la noul an ? Ce va doriti sa obtineti in noul an?

Re:i : Noul an nu va aduce modificari in muzica formatiei Jack Rose ! Desi , in strategiile de lucru si activitatile noastre este binevenita o schimbare . Evolutia noastra se va reflecta si in muzica .

Aki : Imi doresc sa transmit muzica originala a trupei Jack Rose si mai multor persoane. Din acest motiv , vom organiza mai multe concerte.

12107960_816373321822251_3552179976568286202_n
13. Ce va doriti sa simta persoanele atunci cand va asculta muzica? Ce culoare ati alege pentru a va descrie muzica?

Re:i : In cazul meu , ascult muzica pentru a imi ridica moralul spre exemplu. Mi-ar placea ca toti cei care asculta Jack Rose , chiar daca nu ne cunosc , sa ne perceapa muzica ca o adiere usoara a vantului , eu fiind principalul personaj din poveste lol Exista o gama larga de culori care s-ar potrivi cu Jack Rose. Deci , este greu sa aleg !

Aki : Nu stiu ce simt cei din jur cand imi asculta muzica , insa sunt de parere ca atunci cand cineva ne asculta piesele se simte ca si cum ar fi prezent la concertul nostru. Daca trebuie neaparat sa aleg , atunci raspunsul meu este negru.

14. Un mesaj de incheiere pentru fanii vostri si cititorii nostri?

Re:i : Incantat de cunostinta fani europeni ! Cu mult timp in urma , pe cand eram doar un pusti am inceput sa iubesc heavy metalul si rockul european , deci datorez acest lucru muzicii europene ! Imi doresc ca toata lumea din Europa sa ne indrageasca si sa ne asculte muzica.

Cu siguranta vom organiza un turneu in Europa candva ,asa ca va rog sa ne asteptati. Cand acest lucru se va intampla veniti sa ne vedeti!

Aki :Iubesc muzica din Europa si chiar abia astept ziua in care vom tine un concert live ,acolo unde muzica a luat nastere pentru prima data. Din totdeauna am incercat sa oferim cea mai buna muzica . Sa ne dam intalnire in cadrul unui concert !

* Le multumim lui Aki si Re:i pentru ca ne-au oferit sansa de a-i intervieva *

Website             Twitter

Lasă un răspuns

