kazha

1. Prezentati-va va rog cititorilor nostri.

Buna. Ma numesc Kazuha Oda. Sunt cantareata, compozitor si basist pentru formatia Kazha. M-am nascut in Japonia si in acest moment ma aflu intr-o calatorie cu formatia.

2. V-ati facut debutul in septembrie 2009 in Japonia. Trupa voastra s-a infiintat in Los Angeles, California. De ce ati ales sa va faceti debutul in Japonia?

Ne aflam in Japonia cu alte treburi. Din pura intamplare si pentru ca aveam foarte mult timp liber, am pus bazele trupei Kazha…lol Dupa ce ne-am intors din Los Angeles, am inceput pregatirile pentru primele inregistrari, si am primit o propunere din partea unei case de discuri din Japonia pentru a intregistra un EP. Deci , s-a intamplat sa ne facem debutul in Japonia.Deoarece, suntem toti nascuti in Japonia, asa ca eu cred ca am luat o decizie corecta.

3. Cum i-ati intalnit pe Hideki si Motoki? Care este povestea din spatele trupei Kazha?

Am lucrat in trecut cu Motoki si Hideki, inainte de infiintarea formatiei Kazha, in special cu Hideki.Am lucrat impreuna mult timp.Hmmm…Povestea trupei Kazha este una luuuunga…Sa tii pasul cu formatia nu a fost niciodata usor , in comparatie cu o cariera solo, fiind si mai dificil ,mai ales cand te afli in strainatate. Insa ,tot ce pot spune ( despre cum este sa fii parte din Kazha), este ca ma face sa imi dau seama ca intotdeauna lucrurile se petrec asa cum ar trebui…Nu este usor sa mergi inainte, dar dupa parerea mea Kazha se afla pe drumul cel bun,deci trebuie doar sa tinem fruntea sus.

8235232_orig
4. EP-ul ” Breathe Through Your Dreams ” chiar iti da sentimentul ” de a respira prin ” , cand vine vorba despre teluri, suna ca si o motivatie. Aceste cuvinte v-au inspirat sa ajungeti atat de departe? Vorbiti-ne va rog despre acest EP.

A fost prima melodie pe care am lansat-o pentru public , asa ca eu am venit cu aceste cuvinte. Cred ca atunci cand scopul tau este sa iti implinesti un vis, si reusesti sa o faci, iti doresti sa mergi mai departe cu acel vis . Nu cred ca am ajuns atat de departe inca, si nici nu se refera direct la persoana mea in acest moment, dar categoric a reprezentat o motivatie pentru mine ,ce m-a ajutat sa lansez acel prim EP. Chiar si acum simt acelasi lucru…deci , DA, aceste cuvinte sunt pentru mine o motivatie.

5. Spuneti-ne mai multe despre dumneavoastra. Ati mai activat inainte in alte formatii?

Am avut o cariera solo , insa inainte am lucrat si cu alta formatie.

6. Vreau sa ii acord o intrebare lui Hideki. Sunteti membru al trupei Kazha inca de la inceput, cum este sa fii intr-o formatie? Este dificil sa fii parte dintr-o trupa? Cand v-ati inceput cariera muzicala?

Foarte distractiv. Desigur, nu este usor , totusi , in opinia mea nimic nu este usor . Am ales ceea in ce cred ,desi este greu. Mi-am inceput cariera muzicala prin anul 2005.

7. ” Evolution” este cel de al doilea album al vostru. Care este tema acestui album? Are legatura cu evolutia formatiei Kazha?

Are legatura si cu evolutia formatiei.Dar, este vorba despre o fata/un baiat ( depinde de sexul ascultatorului )care apar atat in primul album cat si in cel de al doilea, aducand in discutie evolutia , vietii ei/lui prezentata in primul album.

8.Am aflat ca v-ati programat deja cateva performante pentru anul 2016 la evenimente precum CollossalCon, Katsucon si Kotoricon. Veti lansa vreun nou album sau single?

Da,sigur ca da. Speram ca lansarea va fi prin aprilie.

9. Ce vreti sa transmiteti prin muzica dumneavoastra? Ce ne puteti spune despre conceptul vostru muzical?

Cred, ca mai degraba eu sunt tipul povestitorului.Asa ca , nu ma bazez doar pe un singur concept , ci vreau sa spun mai multe povesti si sa scot in evidenta sentimente pe care oamenii le-ar putea resimti.

10.Care a fost cea mai mare provocarea din viata dumneavoastra?

Ceea ce fac acum LOL.

11. Cum a fost anul 2015 pentru dumneavoastra?

A fost un an plin ,insa si o perioada in care a trebuit sa fiu rabdatoare , stau deoparte si sa astept .

12. Intr-un interviu ati afirmat ca ati facut teatru.Ce se simte mai intens? Muzica sau teatrul? Si de ce?

Pe de o parte, teatrul se simte intens pentru ca , orice s-ar intampla trebuie sa te focusezi pe rolul persoanei pe care il joci. Chiar si asa, muzica se simte si mai intens dupa parerea mea. Trebuie sa ma axez si pe scris ,producere si promovare… Nu ma aflu acolo doar pentru a performa. Este intens deoarece trebuie sa ma concentrez asupra mai multor lucruri. La fel si cu muzica, nu vreau sa joc rolul altcuiva. Am crescut cantand, si fac asta pentru a fi eu insumi. Dar in acelasi timp trebuie sa fiu si interpret… Nu pot explica asta in cuvinte ,insa este intens!

519405_orig
13. Cand ati fost doar o copila ati ales sa luati lectii de canto. Si asta a fost ceea ce parintii si-au dorit pentru dumneavoastra. Este talentul muzical ceva ereditar in familie? Daca ar trebuie sa alegeti din nou intre muzica si teatru, ce ati alege?

Niciun membru al familiei mele nu a facut cariera in muzica, cu exceptia matusii mele…Parintii mei mi-au indreptat pasii spre muzica clasica deoarece vroiam sa devin cantareata.

Probabil , ei au crezut ca era nevoie sa imi antrenez vocea in stilul clasic , indiferentde ce gen voi alege. Bineinteles, as alege muzica din nou.

14. Cateva cuvinte de final pentru cititorii nostri?

Multumesc ca ati citit interviul pana la capat ! Daca nu ne-ati ascultat niciodata muzica ,v-as fi recunoscatoare daca v-ati opri pentru un moment si ati face-o. Cred ca suntem una dintre cele mai prietenoase trupe, asa ca va rog , sa nu ezitati sa veniti sa ne salutati daca vom performa vreodata in orasul vostru!

* Le multumim lui Kazuha, Hideki si intregii formatii pentru timpul acordat *

                                     Website                Facebook                Twitter

Lasă un răspuns

