12063423_676700425798831_2458924312811740129_n

1. Va rog sa va prezentati cititorilor nostri Ajia no Tengoku.

Salut! Ma numesc Kouta si sunt membru al formatiei THOUSAND EYES . THOUSAND EYES este o trupa de death trash metal melodic din Japonia.

2. THOUSAND EYES s-a format in octombrie2011.Cum i-ati intalnit pe colegii de trupa ?Care este povestea din spatele formatiei THOUSAND EYES?

Ne cunosteam deja ,deoarece obisnuiam sa mergem la concertele lor si cateodata luam parte la aceleasi evenimente muzicale.

In octombrie 2011, eu si Dougen am compus trei cantece demo doar pentru ca sa ne distram.

Piesele se numeau ” Bloody Empire ” , ” Eternal Flame ” si ” Cardinal Sin „. Dupa ce le-am ascultat , lasandu-ne purtati de acel sentiment de entuziasm , am decis sa ne facem o formatie. Le-am cerut lui Akira, Toru and Juhki sa ni se alature, pentru ca ei au o personalitate aparte si sunt buni muzicieni.

3. Cu v-ati ocupat inainte de a intra in industria muzicala ?

Inainte de a intra in industria muzicala, am urmat ceva cursuri privind ingineria de sunet , teoriile muzicale si band managementul .

4.Daca ar trebui sa alegeti o singura melodie dintre toate melodiile dumneavoastra ,pe care ati alege-o? Care melodie va place cel mai mult sa o performati?

Aleg ” One Thousand Eyes” , pentru ca prezinta ca sa spun asa, toate „elementele ” personalitatii mele. Mi-ar placea de asemenea sa performez ” Eternal Flame”, piesa care are cel mai bun solo de chitara.

5.Care este semnificatia numelui formatiei dumneavoastra?

Nu are o semnificatie aparte. Imi place foarte mult o melodie intitulata ” 1.000 eyes ” a formatiei Death . De aici si numele de Thousand Eyes. Acesta este motivul pentru care am ales acest nume.

6. Povestiti-ne mai multe despre conceptul dumneavoastra muzical .

Stilul nostru consta in voci „violente” si sunete de chitara care ” tipa”. La noi nu predomina ” vocile „melodioase” ca in cazul altor trupe.Cred ca riffuri-le violente au un rol important in a scoate in evidenta piesele cand vine vorba de sunetele de chitara. Nu imi plac solo-urile de chitara usor puternice,asa ca eu le fac putin mai rapide .

7. Descrieti-va muzica in trei cuvinte.

Disperare, lamentatie si violenta.

8. Daca THOUSAND EYES ar fi o poveste cu ” A fost odata ca niciodata..”, care ar fi punctul culminant al povestii?

Nu am ajuns la punctul culminant inca. Ne aflam intr-un punct ce duce spre o curba ascendenta.

9.Cu ce artisti puteti spune ca sunteti mandri ca ati impartit scena?

Volcano, Cross Vein si Mardelas.

member3
10.Vorbiti-ne va rog despre noul album pe care l-ati lansat recent ” ENDLESS NIGHTMARE „. Care este povestea din spatele trupei THOUSAND EYES ?

In opinia mea, acest album contine diverse melodii din ” Bloody Empire „. Piesa de inceput , cu numele ” ENDLESS NIGHTMARE” are ca tema reincarnarea fiintelor umane.

Si cea de final ” One Thousand Eyes ” este o melodie despre noi insine.

Dougen a avut probleme cu corzile vocale in urma cu ceva timp. Un an si jumatate nu a putut macar nici sa vorbeasca.

Dar, ne-am pastrat speranta ca se va intoarce si s-a intors. Acesta este povestea cantecului ” One Thousand Eyes „.

11. Din cate am auzit va avea loc curand BOTTOM Fest 2015 ,la care veti participa si dumneavoastra impreuna cu formatia. La eveniment vor participa si GYZE si Mary’s Blood. Ce parere aveti despre prestatia lor ?

BOTTOM Fest 2015 nu a sosit inca. GYZE si Mary’s Blood sunt niste trupe grozave cu un caracter puternic.

12. Care credeti ca a fost cea mai nebuneasca experienta de care ati avut parte in intreaga dumneavoastra cariera?

JAPAN EXPO 2011 a fost interesant.

13. Cand si cum v-ati dat seama ca muzica este ceea ce va doriti?

Ca sa fiu sincer, nu stiu exact cand s-a intamplat.

14. Cover-ul albumului ” ENDLESS NIGHTMARE ” arata interesant. Ce ne puteti spune in legatura cu asta? Exceptand ” cosmarul nesfarsit ” , ce altceva ati dorit sa transmiteti prin acest cover ?

„ENDLESS NIGHTMARE ” este numele pe care l-am ales pentru album si despre care am discutat si cu designerul . Designerul a realizat aceasta imagine pentru coverul albumului nostru dupa ce ne-a ascultat piesele. Vreau ca fiecare dintre voi sa interpretati cover-ul. Ideea coveru-lui este ” Ea probabil are un cosmar” sau ” Ea se poate identifica cu moartea intr-un cosmar ” ,etc.

15. Cateva cuvinte pentru fanii dumneavoastra si pentru cei care abia au auzit despre formatia dumneavoastra

Ma bucur sa stiu ca va place albumul nostru Multumesc !

*Le multumim lui Kouta si trupei THOUDAND EYES pentru ca au acceptat sa-i intervievam*

Website                  Facebook                 Twitter

Lasă un răspuns

