2

1. Va rog sa va prezentati cititorilor Ajia no Tengoku.

Salut ! Suntem RiSING STYLE, o formatie de Jrock din Paris, Franta.

2. Este grozav sa vezi multe trupe inspirate de stilul japonez si rock-ul japonez. Mai intai, artisti din Suedia ca si YOHIO, Elvetia si acum Franta. Stiam doar de HYBRIDS, ca si prima formatie inspirata de Jrock si de stilul Visual Kei. Dar, ma bucur sa vad si mai multe formatii urmand acest gen muzical. Cum a aparut RiSING STYLE ? Cand v-ati facut debutul?

Ca si muzician am performat pe ” scena muzicii japoneze” din Franta inca din 2009 si am vazut acest stil dezvoltandu-se in Franta. La inceput eram cam singurei haha . Acum ,pot spune ca sunt mandru de faptul ca acest gen de muzica a prins amploare in tara noastra.

Noi am pus bazele formatiei RiSING STYLE neoficial in iulie 2014, cand am tinut doua concerte in sudul Frantei, dar am inceput sa performam in mod oficial la inceputul lunii septembrie 2014.

3. Care este semnificatia numelui RiSING STYLE ?

Nu vream sa facem lucrurile la fel mereu si stim deja ca ne aflam in ” stadiul de dezvoltare ” ca sa spun asa, si ca stilul nostru se va schimba si va evolua si mai mult. Drept urmare, am ales acest nume.

4.Artistii care va influenteaza sunt Girugamesh, ONE OK ROCK, Fear, and Loathing in Las Vegas si SuG . Ritmul si stilul melodiei ” WAKE UP ” imi aminteste de ONE OK ROCK. Spuneti-ne despre single-ul ” WAKE UP ” . Care este tema acestui single?

Da, rockul japonez ne-a influentat mult. Wake up ! este o melodie despre cum sa traiesti la maximum, la 100% , sa te bucuri de fiecare clipa a vietii atat timp cat poti .

5. Pronuntia ta in japoneza este foarte buna. Vorbiti fluent japoneza?

Inca nu haha ! Totusi , iti multumesc.

6. Pot spune ca ” Ellegarden ” este melodia mea preferata. Are ceva care te atrage. Face parte din single-ul ” WAKE UP”?

Ellegarden si Wake up sunt doua single-uri diferite , insa aceste piese se vor regasi si in primul nostru album.

7.Cum i-ati intalnit pe colegii de trupa. Va cunosteati deja?

La inceput, l-am intalnit pe primul chitarist in statia de tren haha! Si Haru, chitaristul actual , este un bun prieten pe care il cunosc de mult timp.Daca imi amintesc bine, la AnimeCon in Elvetia, unde am performat cu fosta mea formatie in 2013.

1
8. As vrea sa stiu cum a fost primita trupa RiSING STYLE in Franta. Vorbiti-ne despre asta va rog. V-ar placea sa tineti concerte in afara Frantei?

Formatia a fost foarte bine primita.Am inceput sa lucram din greu de pe la inceputul lui septembrie 2014. Doua saptamani mai tarziu am lansat primul nostru videoclip, apoi am anuntat primul turneu national. In momentul de fata, ne concentram asupra Frantei pentru ne este mult mai usor. Dar, ne surade ideea sa cantam in afara Frantei, sa vorbim in engleza pe scena haha ! Am facut asta doar odata la AnimeCon ,unde nu se vorbea franceza.

9. Ce planuri are RiSING STYLE pentru viitor?

Ne concentram asupra celui de al treilea single , deoarece membrii formatiei se vor schimba si o vom lua de la capat. Voi parasi trupa si un alt cantaret imi va lua locul, pentru ca am cateva proiecte in Japonia de care trebuie sa ma ocup si nu voi avea destul timp pentru formatie. Desi, voi continua sa lucrez cu trupa, voi scrie piese pentru ei .

10.Care a fost prima provocare cu care v-ati confruntat ca artist?

Ca si tanar artist, mi-a fost destul de greu sa gasesc o identitate proprie pentru muzica noastra. Pentru RiSING STYLE a fost un proces destul de lung , in care am incercat o multime de cantece care sa ne defineasca stilul.

11. Ati lua in considerare o colaborare cu o formatie japoneza,daca ati primi o astfel de propunere? Cu ce artist sau formatie ati colabora?

In mod evident da, ne-ar placea sa facem asta. Avem deja cateva propuneri, insa ca sa fiu sincer, momentan nu prea avem timp. Ne concentram asupra concertelor live. In primul an de activitate am organizat mai mult de 20 de concerte live, si acesta este motivul pentru care exista aceasta trupa, pentru a canta live !

12.Anul nou este pe aproape . Care sunt dorintele voastre pentru noul an ?

Sa cantam si mai mult ! Haha!

13. Care este parerea dumneavoastra despre industria muzicala din Franta?

In tara noastra ,nu se pune accentul atat de mult asupra rockului, ci mai degraba asupra rap-ului ,pop-ului si a muzicii electro.

14. Ati putea compara industria muzicala japoneza cu cea franceza? Exista diferente in opinia dumneavoastra?

Dupa parerea mea, se pune mai mult accentul asupra muzicii rock in industria muzicala japoneza decat in Franta.

15. Cateva cuvinte pentru cititorii Ajia no Tengoku si pentru fani?

Ascultati-ne muzica daca aveti ocazia.Daca va place, veniti la concertul nostru. Vom performa curand in toata lumea !

* II multumim lui Zack pentru colaborare si pentru ca a fost de acord sa il intervievam*

Website                 Facebook               Twitter

Lasă un răspuns

