12006539_1053627361323003_3125569758247004161_o

1.Impreuna cu Yuki Aneyoshi formati duo-ul I-ai. Acest nume este foarte unic.La inceput , am crezut ca are o legatura cu Iai, prescurtare ce vine de la Iaijutsu , o tehnica combativa rapida de scoatere a sabiei din teaca, un atac surpriza pentru un inamic neprevazut, folosita de samurai in trecut. Cum v-a venit ideea pentru acest nume? Ce insemna de fapt I-ai?

I-ai are trei semnificatii :

Prima – ”I ” , este a noua litera din alfebet. Sa luam ca exemplu cifra „8”. Daca o intorci pe verticala are semnificatie de infinitate. La fel si in cazul ciferei ” 9″.

A doua- „I ” , este initiala ce vine de la numele prietenului meu , care a decedat in urma cu mult timp.

A treia – Cuvantul ” Ai” ce vine din japoneza inseamna dragoste ,dar si albastru intens, aceeasi culoare care imi imaginez ca apartine universului.

2.V.I.P are semnificatia de Vocalist I-ai Project. Scopul acestui proiect este de a realiza colaborari cu persoane din toata lumea. Cu ce formatii v-ar placea sa colaborati in mod special?

Cu privire la acest aspect, nu imi doresc o colaborare cu cineva in mod special. Atata timp cat sunt buni muzicieni, oricine este binevenit sa colaboreze cu mine.

3. Sunt curioasa si mi-as dori sa aflu cum v-ati inceput cariera muzicala. In ce formatii ati activat inainte? Cum l-ati intalnit pe Yuki?

Nu, nu am activat in alte formatii , doar in I-ai, insa cu diferiti membrii. L-am intalnit pe Yuki pe cand locuiam in Iwate, in 2004.

Cautam un chitarist, asa ca am publicat un anunt pe internet, intamplarea a facut ca Yuki sa -l vada si apoi ne-am dat intalnire la un restaurant.

i-ai-e1440440599383

4. Ati afirmat intr-un interviu ca intre dumneavoastra si Yuki exista cumva o legatura ” chimica ” . Ati simtit aceasta conexiune intre voi doi inca de cand v-ati intalnit pentru prima oara? Cum puteti descrie aceasta energie care va uneste?

Poate ca este mult mai usor sa o descriu ca fiind precum legatura dintre Yin si Yang, lumina si umbra. Cand vine vorba de I-ai ne completam unul pe celalalt. Daca noi doi nu suntem impreuna I-ai nu poate functiona.

5.In August 2014 fromatia CRESTILLION a cantat in deschiderea concertului dumneavoastra de la Stockholm. Ce parere aveti despre prestatia lor?

Sunt foarte buni si simpatici .

6. Am auzit ca in spatele carierei dumneavoastra muzicale exista o poveste in legatura cu dorinta unui prieten. Vorbiti-ne mai mult despre acest lucru.

Eu cantam la chitara si prietenul meu din copilarie era vocalistul aceleiasi trupe din care faceam parte si eu , in timpul liceului. Dupa ce acesta s-a stins din viata atat de repede, am decis ca vreau sa devin vocalist pentru a-i duce visul mai departe.

7. Am observat ca sunteti deschis cand vine vorba de lucruri noi.V-ati gandit sa incercati sa luati lectii de kendo? Aducand in discutie abilitatile de manuire a sabiei ale unui samurai, credeti ca spiritul samuraiului mai este inca prezent in inimile japonezilor? Dar , in cazul dumneavoastra?

De fapt, timp de 8 ani m-am antrenat si am practicat kendo atat in scoala cat si in afara scolii. Prin urmare, detin cunostinte privind calea ” Bushido”-ului sau spiritul samuraiului. In opinia mea, cred ca spiritul samuraiului inca sta la baza obiceiurilor noastre si tot ceea ce tine de comportament . Dar , nu neaparat in orice persoana japoneza.

img_4130_x
8. Pana acum ati vizitat Franta si Suedia. Ati anuntat ca va fi inclusa si Romania in turneul “SOMA ESSENTIAL TOUR “. De ce ati ales Romania?

Ca sa fiu sincer, nu eu am ales Romania. Managerul meu carese ocupa de programul privind turneul, a intrat in contact cu un organizator roman. Dar ma bucur mult ca pot tine un concert acolo! Este o tara frumoasa si interesanta! Multumesc pentru faptul ca ma vreti printre voi !

9.Cand spuneti Romania, care ar fi primele cuvinte care va vin in minte?

Dracula.

10. Ati lansat cateva piese in alte limbi straine. Veti scrie o piesa si in limba romana?

Daca asta va doriti, desigur.

11. Single-ul ” Perfect LOVE~ Mon Amour ” mi-a atras atentia. Cum ati descrie iubirea perfecta? Care este punctul dumneavoastra de vedere vis-a -vis de acest single?

Ca o iubire care dainuieste etern. Single-ul este un tribut adus cuplurilor care fac tot ceea ce le sta in putinta sa mearga mai departe impreuna.

12. Sunteti un bucatar priceput. Ce specialitate din arta culinara japoneza le gatiti prietenilor de obicei?

Curry in stil japonez.

13. ” Cronica celor trei regate” este cartea dumneavoastra favorita. Cu care personaj va identificati cel mai mult?

Ryubi Gentoku.

14. Cea mai frumoasa amintire a dumneavoastra din copilarie este legata de bicicleta bunicii pe care o imprumutati mereu de la dansa. Obisnuiati sa va asezati in cosul bicicletei. Ne -ati putea povesti despre copilaria dumneavoastra?

Am avut o copilarie placuta. Bunicii si fratele meu au avut mereu grija de mine , deoarece mai tot timpul parintii mei erau foarte ocupati. Niciodata nu m-am simtit singur.

15. In incheiere , ce le transmiteti tuturor iubitorilor de jrock care va asteapta in Romania?

Penultima locatie a turneului meu ” SOMA ESSENTIAL TOUR Vol.1 ” este Romania. Asa ca sa incingem spiritele si impreuna sa facem un show grozav!

* Le multumim pentru colaborare si timpul acordat interviului solistului trupei V.I.P , Hiroaki si Jessicai *

Website                 Facebook                    Twitter

Lasă un răspuns

