12076623_878230018891965_1491876121_o

1. Sa o luam cu inceputul. V-ati parasit orasul natal si ati plecat la Tokyo pentru a pune bazele carierei dumneavoastra. Odata ajuns in Tokyo, de unde ati inceput? Imi imaginez ca fiind de unul singur intr-un oras mare si sa nu cunosti pe nimeni a fost foarte dificil.Sau aveati cumva niste prieteni in Tokyo?

Am locuit in Shinjuku primii doi ani.La acea vreme nu aveam niciun prieten in Tokyo.Dar, curand am devenit prieten cu persoane ce lucrau in muzica si cu membrii unor formatii. Am fost norocos.

2. Se spune ca trebuie sa ai muzica in sange pentru a deveni un artist faimos.Cum am fost in cazul dumneavoastra?Cand ati avut primul contact cu muzica?

Am avut primul concert in la Nagano in 1997.Unul dintre membrii formatiei noastre a organizat un concert pentru noi.A fost experienta foarte indestulatoare, numai buna pentru organizarea unui show.

3.Prima trupa in care ati activat a fost Lucid bare inu.Cum i-ati intalnit pe membrii formatiei Lucid bare inu? Povesti-ne mai multe despre perioada in care ati facut parte din Lucid bare inu.

Unul dintre membrii formatiei si eu aveam un prieten comun. Numele acelui prieten este Shiun.El a fost ” baterist suport ” pentru Lucid bare inu pentru cateva luni.

Mi-a spus ca aveau nevoie de un chitarist in trupa. ” Daca esti interesat , te rog sa ni te alaturi”, a spus el. Apoi , l-am intalnit pe vocalist si am devenit parte trupa.

Shiun, inca imi este un prieten bun. Pe parcursul turneului meu solo din 2015 am vizitat Rusia si am tinut 11 show-uri impreuna.

4. Sa ne intoarcem in timp, pe cand erati doar un pusti. Cand si cum v-ati dat seama ca aveti talent la muzica? Acest talent muzical se mosteneste din familie?

In liceu, niste prieteni mi-au adus o chitara albastra. Atunci am inceput sa cant la chitara. A fost prima data cand am cantat la un instrument.

5.Am observat ca munciti din greu pentru noul an. La ce sa ne asteptam din partea dumneavoastra anul viitor?

Anul viitor voi vizita multe tari pentru a impartasi cu voi noile mele piese. De fapt, abia astept clipa aia si sunt foarte entuziastmat. Sa ne bucuram de toate impreuna cand ne vom intalni anul viitor.

6. Orice artist are propriul lui stil muzical.Care este al dumneavoastra? Vorbiti-ne putin despre conceptul dumneavoastra muzical.

De cand am luat-o pe drumul muzicii, motto-ul meu a fost intotdeauna : ” I LOVE ME”. Conceptul meu a devenit ” i LOVE” . Primul pas este sa te iubesti pe tine insuti . Este un lucru important cand incepi sa iubesti pe cineva.

10255793_773342606022674_8152602270971108836_o

7.Am auzit ca ati colaborat cu formatia TheJEAN. Spuneti-ne mai multe despre asta.

Da, sunt o formatie grozava.Toti membrii trupei sunt foarte talentati. M-am simtit foarte bine pe parcursul scurtei perioade in care am lucrat cu ei.

8.Creativitatea dumneavoastra nu are limite si nu include doar muzica ,ci si arta moderna. Ce capodopere ati lansat?

Lucrez la niste piese noi si voi lansa un nou album. Imi doresc ca atunci cand va fi gata, sa devina cu adevarat o capodopera.

9. Aducand vorba despre arta, vreau sa va intreb care parte a artei moderne va place cel mai mult?Aveti vreun artist favorit?

Cateodata , arta moderna prezinta semnificatii ce tin de profunzime, dificile de inteles de cei din jur. Vreau sa spun ca imi place. Oamenii sunt liberi sa interpreze semnificatia artei asa cum vor. Il admir pe Kazimir Malevich.

10. Sunteti plin de surprize. Obisnuiati sa practicat kickboxing-ul . Cand ati luat pentru prima data lectii de kickboxing? Dumneavoastra v-ati putea imagina ca fiind un adevarat kickboxer? V-ati implica in competitii?

Ahaha. Prima data am lectii de kickboxing de la cel care este stilistul si makeup artistul meu.

Dupa aceea, a inceput sa imi placa. Asa ca , intr-una din zile am mers la sala.

Instructorul mi-a zis ” Trebuie sa iti dai jos pierce-urile „. Si kickboxingul a sfarsit prin a deveni ” o metoda de fitness” pe care o practic mereu acasa.

11. Cand vine vorba de vorba de crearea unui cantec, fiecare compozitor fie scrie mai intai versurile sau melodia. Cum procedati dumneavoastra? Ce va inspira? Aveti cumva o muza?

Am nevoie de niste cuvinte cheie si ceva melodii inainte de a compune muzica.Ceea ce ma inspira in crearea muzicii mele sunt oamenii , natura si intreg universul.

12.Am aflat ca veti avea o reunine cu membrii fostei formatii MASK. Cum va simtiti in legatura cu asta? Sunteti entuziastmat ca veti fi impreuna din nou pe aceeasi scena ?

Desigur, sunt foarte entuziasmat. Am stat departe unul de celalalt aproape zece ani. In ziua reuniunii se vor implini exact zece ani de atunci. Va fi o zi de neuitat ! Nu pierde concertul daca te afli in Tokyo in mai 2016!!

13. Succesul este cheia pentru orice lucru. Cum definiti succesul?

Aducand in discutie partea usoara a succesului, as putea spune ” Acesta este avionul meu privat”. Ahaha

Dar cel mai important cand vine vor de succes, este ca la sfarsitul concertelor mele sa imi vad fanii zambind si ca ei sa fie  incarcati   cu pozitivism.

14. Anul acesta ati organizat un turneu european. Care dintre tarile pe care le-ati vizitat v-au placut cel mai mult?  

  Anul trecut am fost in Germania . Am vizitat Germania de trei ori.Toate tarile au diferite culturi.Nu pot spune care tara mi-a placut cel mai mult.Anul acesta am petrecut cel mai mult timp in Ucraina. Atat in primavara cat si vara.In Germania am stat si mai mult timp. De multe ori. haha

15. Ce mesaj aveti pentru fanii dumneavoastra din Europa?

Vreau sa le multumesc tuturor fanilor mei pentru ca m-au sprijinit. Mesajele voastre imi sporesc creativitatea si motivatia.Va voi aduce muzica buna si veti avea parte de o experienta minunata.Sper sa va intalnesc candva . De asemenea mi-ar placea sa vizitez Romania .

Va multumesc .

*Ii multumim foarte mullt lui SANA pentru atentia acordata si pentru ca a acceptat sa fie intervievat.*

Facebook

Lasă un răspuns

