gdn5UpLg

1. Ati mai facut parte din formatia HYBRIDS. Ati mai activat in alte trupe?

Mh.. de fapt , nu am mai activat in alte formati inainte de HYBRIDS. Am incercat sa strang mai multi membrii pentru a -mi face a formatie,dar s-au dovedit a nu fi atat de ambitiosi pe cat am crezut. Cand eram hotarat sa renunt i-am intalnim pe HYBRIDS.

2.Pe vremea cand erati vocalistul formatiei HYBRIDS, ati colaborat cu Anli Policino si Eat You Alive. Cum a fost sa colaborati cu ei ? Ce parere aveti despre prestatia lor?

Ei bine…HYBRIDS a colaborat cu Anli Policino , dar eu nu faceam parte din trupa inca. Dar, da am coloborat cu EYA. I-am intalnit de abia dupa show. Noi nu am avut destul timp sa ne pregatim si nici sa vorbim, insa a doua oara am ajuns mai devreme si ne-am incadrat in timp. Dupa ce am terminat, am vorbit cu fata de la machiaj ce se ocupa de ei , apoi am reusit sa vorbim cu ei.

Ca formatie japoneza , cei de la Anli Policiono mi s-au parut foarte buni . Poate mult mai buni decat eram noi la momentul acela. Aveau mult mai multa experienta ca noi si erau mult mai bine pregatiti.

3. Multi invidiaza stilul de viata al artistilor. Ar da orice ca sa fie in locul lor .

Nu prea stiu ce sa zic in legatura cu asta…insa voi incerca sa raspund. Cred ca fiecare dintre noi poate deveni un artist , spre exemplu prin desen. Crestem inconjurati de muzica,de pictura .Deci, oricare dintre noi poate fi deja un potential artist. Unii aleg acest domeniu si altii devin ceea ce ei isi doresc sa devina.

4. Engleza dumneavoastra este perfecta. Ati locuit in Europa inca de cand aiti fost un copil sau v-ati mutat din Japonia mult mai tarziu? Cum ati ajuns sa locuiti in Franta?

Eu nu as spune ca engleza mea este perfecta, dar multumesc. Am aflat de undeva ca accentul meu suna ciudat. Cand vorbesc cu ceilalti nu am nicio problema. Sa vorbesti in engleza si sa canti in engleza nu este acelasi lucru. M-am nascut in Franta.

Nao

5.Spuneti-ne mai mult depre mult despre dumneavoastra. Cand v-ati inceput cariera muzicala? V-ati facut debutul cu HYBRIDS?

Desigur. O multime de adolescenti isi doresc sa devina staruri rock , sa fie parte dintr-o formatie. Am facut o scoala de muzica unde am invatat sa cant. De atunci am tot incercat sa gasesc o formatie sau sa imi creez propria trupa cu prietenii. Totusi, este foarte dificil. Daca vrei sa fii faimos trebuie sa te implici in proiect. Cand esti adolescent ai timp , dar nu ai destui bani pentru a cumpara de unul singur un echipament bun. Cum am mentionat putin mai inainte, am incercat sa ma dau batut la visul din adolescenta si sa devin un student bun. Apoi, i-am intalnit pe HYBRIDS : un grup format din tineri cu potential. Acela a fost momentul cand mi-am zis ” Trebuie sa incerc sau voi regreta „. Sa traiesti cu regrete e destul de greu. Asa inceput totul pentru mine.

6. Ce artist sau formatie v-a marcat ?Cine v-a influentat cel mai mult?

La inceput GazettE si desigur, Ruki care m-a marcat. Asta deoarece este prima formatie japoneza a carei muzica , obisnuiam sa o ascult mult. M-au influentat mule lucruri. Cand vine vorba de muzica , incerc sa ascult tot ceea ce tine de chitara, bas si tobe. Din muzica poti extrage oricand o idee.

7. HYBRIDS s-a destramat prin luna mai -iunie . Asupra carui obiectiv va concentrati in momentul de fata? Cumva, vreun proiect muzical solo? Daca da, ce ne puteti spune in legatura cu acest proiect?

In acest moment ma concentrez asupra unui proiect. Vreau sa merg in Japonia pentru a deveni artist . Vreau sa devin designer grafic , designer in moda sau muzician pentru a-mi continua cariera in industria japoneza.

8.Care a fost cel mai amuzant lucru vi s-a intamplat in timpul unui concert?

Mh..Kanero a dat cu capul de scena !

9. Ce va inspira sa scrieti versuri?

Totul. Religia, politica, fiintele umane, povestirile… totul poate fi o sursa de inspiratie!

10.In ultimul timp au aparut o multime de formatii visual kei noi. In opinia dumneavoastra , care formatie ar putea fi numita ” trupa visual kei a momentului”? Sau preferati formatiile de tip ”kote kei”?

Opinia mea este ca The GazettE, ramane cea mai buna formatie, chiar daca exista alte formatii si mai cool.

11. Fanele din ziua de azi se bucura mult de fanservice. Ati facut fanservice vreodata? Care este punctul dumneavoastra de vedere in legatura cu fanservice-ul?

Da, am facut fanservice inainte. Cred ca fanservice-ul il face pe artist sa se simta mai apropiat de fanii sai si prin asta demonstreaza ca artistu insusi este si el o fiinta umana! Insa, sunt si fani ciudati care daca vorbesti pentru moment cu ei cred ca devenim prieteni imediat… Sunt de parere ca in orice relatie , pentru a deveni atat de apropiati este nevoie de mai multa comunicare intre persoane, sa ai aceleasi hobbi-uri sau interese (muzica,sport etc.), si dupa aceea poti spune ca te leaga o prietenie cu cineva.

12. Care sunt planurile dumneavoastra de viitor?

Cu siguranta pare ceva idealistic, dar fiecare dintre noi incearca sa aduca fericirea in viata lor prin succesele obtinute. Sa isi gaseasca jumatatea,sa aiba copii si sa faca bani…Tot ceea ce imi doresc pentru mine este sa imi fac visele realitate si sa ma asigur ca toti prietenii mei sunt bine. Cred ca nu avem nevoie de un motiv ca sa ajutam pe cineva fara a primi ceva in schimb. As vrea sa ajut oamenii cat de mult pot.

13. Ce surprize le pregatiti fanilor?

Ei bine… este o surpriza ,deci nu va voi spune.

14. Cei vreti sa simta fanii atunci cand va asculta muzica?Ce doriti sa transmiteti prin muzica dumneavoastra?

Vreau ca toti sa se simta bine cand asculta muzica mea. Compun muzica pentru a evada din lumea aceasta.Prin muzica mea, eu incerc sa le transmit tot ceea ce simt cu privire la lumea care ne inconjoara.

15.Ce mesaj aveti pentru fanii dumneavoastra si pentru cei cititorii  Ajia no Tengoku?

In primul rand, as vrea sa iti multumesc pentru interviu. Le multumesc de asemenea cititorilor Ajia no Tengoku.

Poate ca voi fi in „stand by”, dar voi continua sa lucrez la proiectul meu. Asa ca , continuati sa ma sustineti! Si apropo, Yune, fostul chitarist al trupei HYBRIDS , va lansa un nou album, deci ramaneti pe aproape! Va multumesc tuturor din nou.

*Ii multumim in mod special lui Nao pentru ca a acceptat sa colaboreze cu noi si pentru ca ne-a oferit placerea de a-l intervieva *

Lasă un răspuns

